Hej
Jeg kunne vældig godt tænke mig at det var en mulighed at de oplysninger man ikke har indtastet ikke vises på fakturaen.
Fx vil jeg gerne undlade at specificere "Ved betaling efter forfald tilskrives...", dvs. der på nuværende tidspunkt står "Ved betaling efter forfald tilskrives der renter på 0,00% pr. påbegyndt måned samt et gebyr på 0,00" hvilket jo ser direkte dumt ud. Tilsvarende har jeg SWIFT: --- / IBAN: ---.
Er det / vil det blive en mulighed at undgå denne tekst? Muligheden med at fjerne betalingsoplysningerne helt er ikke god, for mine bankoplysninger bør - trods alt - fremgå af fakturaen.
mvhAnton
Jeg har rettet min faktura lidt til inde i - Instillinger - Sprog - DanskDet er super nemt.
Håber at det hjælper dig.
Super - mange tak!
Det var ganske rigtigt nemt. Jeg er dog ikke helt klar over hvorfor det der ligger inde under "Sprog" og ikke "Fakturaindstillinger"..?
I alle tilfælde virker det nu. Tak for hjælpen :o)
Iøvrigt ville jeg altid beholde en % på for rykker - også selv om 99% var kontant salg - så har man procenten og den generer aldrig nogen der ikke benytter sig af for sen betaling og man kan også bare selv lade være med at lægge noget på, men muligheden er der
Jeg ville også selv bruge Iban og Swift ifyldt, også uanset man bruger internationalt salg - den dag man har 1, så er det på, og det virker da bare proffessionelt at ha iban og swift med, og alle konti har det tilknyttet og det kan ses i netbank normalt, så why not føler jeg
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com