på Amino

Fravalg på faktura

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 38
Tilmeldt 4. jul 13
Indlæg ialt: 9
Anton Pottegård
Skrevet Skrev: 04-07-2013 kl. 11:14

Hej

Jeg kunne vældig godt tænke mig at det var en mulighed at de oplysninger man ikke har indtastet ikke vises på fakturaen.

Fx vil jeg gerne undlade at specificere "Ved betaling efter forfald tilskrives...", dvs. der på nuværende tidspunkt står "Ved betaling efter forfald tilskrives der renter på 0,00% pr. påbegyndt måned samt et gebyr på 0,00" hvilket jo ser direkte dumt ud. Tilsvarende har jeg SWIFT: --- / IBAN: ---.

Er det / vil det blive en mulighed at undgå denne tekst? Muligheden med at fjerne betalingsoplysningerne helt er ikke god, for mine bankoplysninger bør - trods alt - fremgå af fakturaen.

mvh
Anton

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 92
Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 30. maj 13
Indlæg ialt: 21
Knud Sørensen
Fra Den Kvikke Maler
Skrevet Skrev: 04-07-2013 kl. 11:27

Jeg har rettet min faktura lidt til inde i - Instillinger - Sprog - Dansk

Det er super nemt.

Håber at det hjælper dig.

Amino-karma 38
Tilmeldt 4. jul 13
Indlæg ialt: 9
Anton Pottegård
Skrevet Skrev: 04-07-2013 kl. 12:14

Super - mange tak!

Det var ganske rigtigt nemt. Jeg er dog ikke helt klar over hvorfor det der ligger inde under "Sprog" og ikke "Fakturaindstillinger"..?

I alle tilfælde virker det nu. Tak for hjælpen :o)

mvh
Anton

Amino-karma 211.982
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 47.145
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet Skrev: 04-07-2013 kl. 12:26

Iøvrigt ville jeg altid beholde en % på for rykker - også selv om 99% var kontant salg - så har man procenten og den generer aldrig nogen der ikke benytter sig af for sen betaling og man kan også bare selv lade være med at lægge noget på, men muligheden er der

Jeg ville også selv bruge Iban og Swift ifyldt, også uanset man bruger internationalt salg - den dag man har 1, så er det på, og det virker da bare proffessionelt at ha iban og swift med, og alle konti har det tilknyttet og det kan ses i netbank normalt, så why not føler jeg

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed