Hej
Aller først tak for et "fedt" system til at fakturere - Men det ville være ønskeligt om man havde mulighed for at påvirke fakturaens udseende med hensyn til f.eks. marginer og placering af elementer på siden/papiret
hilsen Kim
Hej Kim,
Tak for feedback.
Det er ikke i vores pipeline, men jeg noterer dit ønske og så kan det være at vi kan få det med på sigt.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Jeg tror det er usandsynligt vigtigt, at Dinero holder fast i sin ide - med et velfungerende standard system der vil kunne dække 90% af ønskerne men afholder sig fra at skulle dække 100% - simpelthen fordi, et sådan system, også med tanke på at det skal udvikle sig hen til regnskabsprogram, vil blive drøn forsinket og voldsomt dyrt. Ønsker om margin - alternative muligheder for at sende faktura, automat skifte af sprog osv - er helt fornuftige for mange - men vil koste dyrt i tid og videreudvikling på dette stadie.
Dinero kommer næppe til at være systemet der vælges af de sidste 10% bestående af Mærsk, Dong og folk med meget specifikke - givet for dem helt berettigede krav til design, valuta i Umbata shillings o.l. Fokus skal være at skabe noget der kan bruges af nye unge virksomheder, noget der virker inden for sine egne rammer og gerne når vi kommer frem til regnskabsprogrammet, giver så stor hjælp som muligt til alle i forhold til let forståelse, uden at bilde nogen ind, at et regnskabsprogram overflødiggør al viden om skat og moms.
Problemet med mange af denne type programmer er, at de "bilder" folk ind, at med sådan en program har man en ven der kan klare al bogføring totalt uden forudsætninger. Det kan ingen programmer - De kan være bruger venlige, men de kan ikke afdække alle de mange kringelkroge i skat og moms
Hej KimI 2013, hvor vi nærmer os den tid, hvor den traditionelle faktura,der kan udskrives som et dokument, bliver udfaset til fordelfor rigtige elektroniske fakturaer i form af XML dokumenter,så vil jeg gerne slå til lyd for, at man ikke smider udviklingpengeefter et større designværktøj for at tækkes alle ønsker.Jeg ved af erfaring, at det kan blive skruen uden ende.Hvis Dinero kan danne en faktura som et XML dokument, så kan alle der har lyst,få lavet deres eget stylesheet. Et stylesheet kan sætte indholdet af en faktura grafisk op lige præcis som man måtte ønske sig.Og det - udenfor Dinero systemet.Så kan brugerne selv bestemme alle grafiske forhold i en "Paperlike" version af fakturaen.Det tror jeg der er mere fremtid i. Og det vil kunne holde prisen nede på standardløsningen Dinero.Fakturadesign er nemlig dén opgave, der er flest ønsker til, når manimplementerer en faktureringsløsning. Det er her ikke et spørgsmål om, at90 % af landets virksomheder kan anvende den nuværende standardløsning.Det er nok nærmere mere end 50 % af landets virksomheder, der ønsker at kunnefå frie hænder til at designe deres helt eget fakturadesign - Og mange af demmed vandmærke eller stregkoder i!!Så - kære brugere - glem at det skal være Jeres faktura, der firmaets ansigtudadtil. Så kan I få en løsning, der ikke koster så meget.John, du har helt ret i, at et regnskabssystem er kun et værktøj, der kan hjælpedem, der ved, hvordan man laver et regnskab, med at lave det. Og ja, jeg tror også, atDinero skal holde sige til spirende virksomheder, mindre konsulentvirksomheder,mindre servicevirksomheder og mindre butikker/restauranter/cafeer, der kan klare sig med et standalone kasseapparat, og som derfor kun får behov for regnskabsdelen.Hvis du går meget højere i markedet, så vil brugernes ønsker til funktionallitetfå Dinero til at ligne et større regnskabssystem, som vi allerede kender dem.Med venlig hilsenPeter Wismer