på Amino

Opret kontakt virker ret dårlig :-( ... finder ikke firmaet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 18-06-2013 kl. 15:06

Hej,

Jeg er ved at tilføje kunder, det går sådan udemærket, men burde det ikke være muligt også at slå på CVR nummer også?

Jeg prøver at skrive: "cadesign" og få en kort liste men mangler "cadesign base a/s". Udover det så viser den liste også opløste virksomheder. Det giver jo ingen mening. Skriver jeg "cadesign bas" ... får jeg ingenting.

Hvis jeg søger på www.cvr.dk får jeg det jeg søger.

Jeg vil blive glad hvis der kom en "opret fra cvr nummer".

Derudover hvis jeg søger på "otto mø" skal er en del af navnet: "Otto Mønsteds Kollegium i Aarhus" får jeg heller ikke nogen resultater.

Er det www.cvr.dk som fejler eller er der rent faktisk noget galt med søgning fra Dinero til cvr.dk eller hvor i nu får data fra?

mvh
Mikael Syska 

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 18-06-2013 kl. 15:36

Hej Mikael,

Du ret i at det ikke er en opdateret CVR-database. Det skyldes at CVR.dk bliver ved med at udskyde lanceringen af frigivelse at data. Så indtil vi har fået "hul igennem" kører vi med den ældre database, som ganske rigtig ikke er up-to-date. Jeg er enig i at det ikke er optimalt, men det er det bedste vi kan tilbyde lige pt.

Ja, det bliver på sigt muligt at søge på CVR-nr. også.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 18-06-2013 kl. 19:19

David Andersen - Dinero:
Du ret i at det ikke er en opdateret CVR-database.

Ahh, så en lokal gammel kopi, men ingen af de CVR numre er nye, så det undre mig stadig.

David Andersen - Dinero:
Det skyldes at CVR.dk bliver ved med at udskyde lanceringen af frigivelse at data.

Det er vel hvad man kan forvente af det offentlige :-(

David Andersen - Dinero:
Så indtil vi har fået "hul igennem" kører vi med den ældre database, som ganske rigtig ikke er up-to-date.

Okay, men godt det kommer til at virke i fremtiden.

Men burde det ikke allerede nu være muligt at køre med den gamle og stadig have CVR opslag? Jeg er klar over i kan mangle udvikler kapacitet, så er der jo ikke noget at gøre ved det.

David Andersen - Dinero:
Jeg er enig i at det ikke er optimalt, men det er det bedste vi kan tilbyde lige pt.

Ville også bare sikre mig at det ikke var en fejl.

David Andersen - Dinero:
Ja, det bliver på sigt muligt at søge på CVR-nr. også.

Super. Glæder mig til det. Specielt når hele regnskabs delen også kommer.

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed