Mener det er lykkes at redigere væk før, men nu kan jeg ikke få det til at virke:
Hvordan fjerner jeg sætningen om rykker-rente og -gebyr, uden at de øvrige betalingsbetingelser forsvinder fra fakturaen?
Lige nu kan jeg bare ændre det, så der står 0,00% i rykkerrente og 0 kr. i rykkergebyr. Men det ser ikke godt ud - enten skal der være en rente og et gebyr eller også skal hele sætningen kunne fjernes.
De bedste hilsner
Hej Mette,
Du går ind under: Indstillinger > Sprog > Dansk > (Finder felter som hedder: Indbetalingstekst) og fjerner de nederste linjer hvor der står omkring renter og gebyr. og trykker på "Ret sprog" Også er det væk fra fakturaen.
Du skal dog huske at når du vælger at slette linjerne fra fakturaen er det helt væk - så det kunne være en god ide at gemme en kopi at den tekst som står i feltet "indbetalingstekst" hvis du på et senere tidspunkt vil lave fakturaer igen hvor der står på fakturaen hvad du opkræver renter og gebyr.
Mvh.
Jonas
Hej Jonas,
Tak skal du have. - Det prøver jeg med den aktuelle faktura, som jeg har brug for at gøre det med nu.
MEN: Det er kun enkelte af mine kunder, som skal have en faktura uden denne rykkersætning.
Så jeg vil opfordre til, at Dinero giver mulighed for, at man let kan redigere sætningen væk på enkelte fakturaer (eller på kunde-niveau), så man ikke skal frem og tilbage og slette og skrive ind igen, hver gang.
Med venlig hilsen, Mette