Jeg har til min skræk opdaget af Dinero tilsyneladende ikke registrerer betalinger!!!, jeg checker min bank hver morgen og udligner forfaldne fakturaer med indbetalinger. Men har nu et konkret bevis på at selvom fakturaen har fået reistreret betaling forsvinder den ikke fra listen over forfaldne fakturaer.
Jeg regnede desværre med at jeg kunne regne med at Dinero fungerede korrekt, men fik et chok da jeg rykke kunde bare for at få at vide at den er betalt 14 dage tidligere PINLIGT - fakturaen stod stadig forfalden!! - jeg forsøgte da igen at reg. indbetaling men det hjalp ikke. jeg forsøgte igen og opdagede at beløbet den forsøgte at registrere var kr. 0,00 og ikke 11.467,00, jeg tastede da manuelt beløbet under indbetaling hvorefter den forsvandt.
Men jeg har stadig forskel på antallet af forfaldne fakturaer i listen (15 stk.) og ved "alarm klokken (12 stk.)
Jeg har desværre mistet tilliden til programmet
Venligst forklar
Hej,
Det er ikke noget vi er støt på før, så det er selvfølgelig noget vi meget gerne vil undersøge med det samme.
Har du mulighed for at sende linket på den faktura du nævner til support@dinero.dk? Så kigger vi straks på det.
Det vil også være en stor hjælp, hvis du i mailen kan oplyse om hvilken browser du bruger.
Pfh. tak.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk