Hej
Da alle min fakturer sendes via Sproom som e-fakturering, mangler jeg et sted på fakturaen, hvor jeg kan indsætte rekvisitionsnummeret/ordrenummeret. Den skal have sin egen tag, således at den kan læses separat. Kan f.eks. ikke være en del af øverste fakturalinie.
Håber I kan hjælpe, på forhånd tak.
Finn R
Hej Finn,
Det er ikke umiddelbart noget vi har planer om at tilføje til fakturaen, men jeg noterer dit ønske og hvis der kommer en stor efterspørgelse på netop dette vil vi selvfølgelig tage det op igen.
Mig bekendt er det ikke et krav fra sproom at du skal indsætte et rekvisitionsnr?
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Hejsa.
Jeg er malermester og sender en del faktura digitalt, men jeg skal også tilføje et rekvisitionsnummer så jeg kunne også bruge et sted at sætte det ind......
Mvh.
Den Kvikke Maler
David Andersen - Dinero:Mig bekendt er det ikke et krav fra sproom at du skal indsætte et rekvisitionsnr?
Nej men det kan vel være et krav fra ens kunder ;-)
Nemlig, i mit tilfælde sker det når jeg arbejder for et boligselskab. De kræver at nummeret er på fakturaen, så de har styr på hvilken ordre der er tale om.
Felter til angivelse af Att. oplysning og til rekvisitionsnummer var fra starten ved indførelse af OIOXML fakturaer I 2005 felter, der altid krævedes udfyldt.
Det gør de ikke altid nu, men de er stadig en del af OIOUBL 2.0 dokumentet.
mvh
Peter