Jeg lavede en fejl da jeg oprettede min konto hos Dinero, med en forkert mail. Men selve funktionen til at ændre email i jeres system ser ikke ud til at fungere. Er der udsigt til at den bliver ordnet?
Hej Kenneth,
Det kan jeg godt se... Det er selvfølgelig en fejl, som vi meget hurtigt får løst.
God weekend.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Der er ikke sket meget med den her?
Kenneth Jensen:Der er ikke sket meget med den her?
Jo, det er fikset. Du kan ændre den under "Din profil", som du finder ved at klikke på den lille mand oppe i højre hjørne og derefter "Min konto" -> "Brugerprofil".
Under "Loginoplysninger" skal du klikke på "Skift email". Du kan ikke ændre din email til en allerede registreret email. Dvs. at har du oprettet en anden konto med den emailadresse skal du først logge ind på den konto og ændre emailen her.
Lad mig endelig høre, hvis du stadigvæk har problemer med at ændre emailadressen.