på Amino

Lander i SPAM-mappen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 2.130
Tilmeldt 6. sep 12
Indlæg ialt: 317
Trusted Partner
Skrevet Skrev: 23-05-2013 kl. 09:55

Kære Dinero og kære David Andersen,

Alt ting har sin begyndelse og fejl skal rettes:)

Jeg har altid lavet mine fakturaer selv - dog med et være bøvl. Først oprettede jeg fakturaen i Excel, så konventerede jeg den til PDF og dernæst sendte jeg den til kunden. 8 dage efter, trods bøvlet, betalte kunden.

Nu har jeg så oprettet en bruger på Dinero som let og elegant fremsender fakturaer for mig - og jeg har faktisk skåret min tid ned fra at bruge flere minutter på at lave en faktura til få sekunder:) Mega smart! :)

Men, men, men... Mine kunder er holdt op med at betale? Jeg forstod det ikke?? Det vidste sig så, efter kontakt til kunderne, at det er fordi at Dinero lander i deres spampost?? 

Kan der gøres noget ved dette??? (Jeg handler generelt store volumener til store danske koncerner, så kan ikke kræve alt for meget af dem i forhold til procedure. Det skal bare virke!)

Ellers et godt produkt. 

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 23-05-2013 kl. 10:41

Hej,

Tusind tak for feedback.

Vi har ikke hørt om andre med det problem. Er der andre som oplever at deres Dinero-mail lander i spam-mappen hører vi rigtig gerne fra jer.

Vi bruger http://mandrill.com/ (en del af MailChimp) til udsendelserne, bla. for at undgå at de lander i spam-mapperne. Det er din email, som vil stå som afsender. Oplever du også problemer med at andre af dine mail lander i dine kunders spam-mappe?

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed