Kære Dinero og kære David Andersen,
Alt ting har sin begyndelse og fejl skal rettes:)
Jeg har altid lavet mine fakturaer selv - dog med et være bøvl. Først oprettede jeg fakturaen i Excel, så konventerede jeg den til PDF og dernæst sendte jeg den til kunden. 8 dage efter, trods bøvlet, betalte kunden.
Nu har jeg så oprettet en bruger på Dinero som let og elegant fremsender fakturaer for mig - og jeg har faktisk skåret min tid ned fra at bruge flere minutter på at lave en faktura til få sekunder:) Mega smart! :)
Men, men, men... Mine kunder er holdt op med at betale? Jeg forstod det ikke?? Det vidste sig så, efter kontakt til kunderne, at det er fordi at Dinero lander i deres spampost??
Kan der gøres noget ved dette??? (Jeg handler generelt store volumener til store danske koncerner, så kan ikke kræve alt for meget af dem i forhold til procedure. Det skal bare virke!)
Ellers et godt produkt.
Hej,
Tusind tak for feedback.
Vi har ikke hørt om andre med det problem. Er der andre som oplever at deres Dinero-mail lander i spam-mappen hører vi rigtig gerne fra jer.
Vi bruger http://mandrill.com/ (en del af MailChimp) til udsendelserne, bla. for at undgå at de lander i spam-mapperne. Det er din email, som vil stå som afsender. Oplever du også problemer med at andre af dine mail lander i dine kunders spam-mappe?
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk