Jeg har 1 faktura hvor systemet ikke godkender min "Registrer betaling". Jeg gør som man skal, og den gokender, når jeg så ser oversigten igen, er den ikke registreret.
Momsfrit salg. Når jeg i indstillinger har valgt "momsfrit salg" viser den stadig "Dansk moms" på fakturaen når jeg opretter en ny. Skal dermed rette på hver eneste faktura.
Rejs til Vietnam med Vietnam Rejser
Vietnam Rejser - Kenneth:Jeg har 1 faktura hvor systemet ikke godkender min "Registrer betaling".
Måske du skulle starte med lige at skrive hvilken system du bruger ?
- Unikke web design til gode priser -
DesignYOU: Vietnam Rejser - Kenneth:Jeg har 1 faktura hvor systemet ikke godkender min "Registrer betaling". Måske du skulle starte med lige at skrive hvilken system du bruger ?
"dinero_project" ;)
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Lucas - Hosting4Real:"dinero_project" ;)
Hehe havde ikke set hvor den lå
Vietnam Rejser - Kenneth: Jeg har 1 faktura hvor systemet ikke godkender min "Registrer betaling". Jeg gør som man skal, og den gokender, når jeg så ser oversigten igen, er den ikke registreret. Momsfrit salg. Når jeg i indstillinger har valgt "momsfrit salg" viser den stadig "Dansk moms" på fakturaen når jeg opretter en ny. Skal dermed rette på hver eneste faktura.
Hvis du ønsker at rette for alle fremtidige fakturaer skal du gå ind under fanen "Indstillinger" -> "Fakturaindstillnger". Under "Standard fakturalinje-indstillinger" skal du rette "Momstype" til "Momsfrit salg".
Har du oprettet produkter skal du huske også at rette dem til "Momsfrit salg".
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
David Andersen - Dinero: Hvis du ønsker at rette for alle fremtidige fakturaer skal du gå ind under fanen "Indstillinger" -> "Fakturaindstillnger". Under "Standard fakturalinje-indstillinger" skal du rette "Momstype" til "Momsfrit salg". Har du oprettet produkter skal du huske også at rette dem til "Momsfrit salg".
Det havde jeg gjort, men det virkede ikke, men det gør det nu. :D
Hvornår kommer den der linie man kan sætte ind som ekstra tekst frem for en vare. Mangler den virkelig :D
Vietnam Rejser - Kenneth:Hvornår kommer den der linie man kan sætte ind som ekstra tekst frem for en vare. Mangler den virkelig :D
Vi arbejder på det og er næsten færdig... I starten af næste uge er mit bedste bud. :)