Hej igen,
Jeg bliver ved med at overraskes over, hvor dejligt Dinero er at benytte! :)
Dog er jeg stødt på en lille ting, som sikkert bare er grundet manglende viden om fakturering fra min side:
Når man markerer en faktura som betalt, skal man vælge mellem "Kasse" og "Bank" - Men jeg kan ikke helt finde ud af, hvad dette betyder. Er der nogen, som har lyst til at uddybe dette lidt?
Venlig hilsen
Søren Larsen Pedersen
Det er givet forberedt til, at du når der kommer fuld bogføring til - kan registrere betaling i kasse (kontant f.eks.) eller som gået ind i bank. Vælg det som du ser betalingen er gået ind som - cash eller i bank på den anviste bankkonto du valgte på fakturaen
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Tak for hurtigt svar :) - Alle mine betalinger finder sted via banken, så det gør det let for mig.
jep - sikkert for 9 ud af 10