på Amino
Dinero Regnskab

Relaterede Grupper

Iv?utf-8?Q?æ?rks?utf-8?Q?æ?tter Debatten Amino - Automatisk e-mail & lidt brok :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 23-04-2013 kl. 12:04

Ja ... som overskriften viser ... så ser mails sådan ud i Gmail ... rimelig irriterende.

Det er sikkert sådan for hele sitet.

Jeg synes sitet kan være træls at finde rundt på som ny bruger ... alt for meget bling bling og sub menu's igen og igen. Modals der ikke viser alle muligheder som "Skriv nyt indlæg" f.eks ikke viser alle kategorier.

Siden kan ofte være langsom ... f.eks da jeg sad og skulle finde det rigtige navn på knappen til at oprette nyt indlæg.

Når det er sagt ... altså de ting som jeg synes gør første gangs oplevensen på sitet rimgelig "øv", så er det totalt godt indhold.

Mobil App'en på Android er mærkelig mht navigering ... kan ikke præcis sætte en finger på det, men da jeg prøvede den i går opgav jeg at læse derinde ... alt for mange klik frem og tilbage. 2 Tilbage knapper ... telefonens og så en i App'en ... fy fy fy.

Håber Amino får samme gode behandling som "Dinero" :-)

mvh

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 212.268
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 46.616
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet Skrev: 23-04-2013 kl. 12:10

1

Sådan ser gmail altså ikke ud hos mig, check dine settings, jeg tror du er lidt alene der

2

Ja Amino er ikke superhurtigt kørende og der kan godt fixes små-ting, men den med ikke at finde knap til nyt indlæg og vælge katagori fatter jeg slet ikke. Mon ikke du bare lige skal bruge lidt mere tid herinde?

3

bemærk du skriver i den lukkede gruppe Dinero projects - som ikke går tilbage til hovedsiden - gå ind i amino.dk og i debat, så får du alle mulighederne

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 23-04-2013 kl. 13:00

Cookie:
Sådan ser gmail altså ikke ud hos mig, check dine settings, jeg tror du er lidt alene der

Hmmm, må lege lidt mere med det.

Cookie:
Ja Amino er ikke superhurtigt kørende og der kan godt fixes små-ting, men den med ikke at finde knap til nyt indlæg og vælge katagori fatter jeg slet ikke. Mon ikke du bare lige skal bruge lidt mere tid herinde?

Hvor læser du at jeg ikke kunne finde den? Jeg skrev sitet var langsomt da jeg skulle finde den, mens jeg sad og skrev første indlæg.

Prøv at læse det igen. Det handler om at alle muligheder på "http://www.amino.dk/" som er debat siden, hvilket også er forsiden. Hvis jeg trykker på "Skriv nyt indlæg" så viser den mig ikke alle muligheder ( f.eks "Start ny virkesomhed" er der 6, men hvis jeg browser helt ned til kategorien: "http://www.amino.dk/forums/default.aspx?GroupID=21" så er der 9 ... 

Uheldigt ikke at viser brugeren der er flere muligheder.

Cookie:
bemærk du skriver i den lukkede gruppe Dinero projects - som ikke går tilbage til hovedsiden - gå ind i amino.dk og i debat, så får du alle mulighederne

Jeg er enig om man kan vænne sig til mærkelige design og det gør folk af natur. Jeg er klar over dette er en anden side, men det ændre jo ikke på at mobil app'en opfører sig mærkeligt synes jeg selvom jeg ikke er i "Dinero" gruppen. Jeg tror nu også Hr. Martin har været smart nok til at lave mobil app'en så den ikke er ligesom sitet. Da det ikke ville give nogen mening.

Dette er ren input til siden ... det er ment som ren konstruktiv kritik.

Men hastigheden på sitet ville jeg meget gerne have en løsning på ... men falder jo næsten i søvn inden siden er loaded.

Amino-karma 212.268
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 46.616
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet Skrev: 23-04-2013 kl. 13:52

bruger ikke mobil app så den kan jeg slet ikke sige noget om, og har ikke det problem med at den ikke viser alle muligheder for nyt indlæg - eller har aldrig opdaget det Smile Ja load tiden er MEGET langsom ofte - og besværligt at man ikke når man som her har svaret, kan vælge at gå tilbage i debatter man deltager i, men kun får sit eget svar og mulighed for at gå tilbage i alle debatter - ikke i debatter man selv deltager i kun - så jeg er skam enig i, at der er plads til forbedringerSmile Først og fremmest load tid.

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed