Hej Dinero folkens.
Som ny PMV har jeg lidt problemer med at få sat dinero op. Jeg kan skisme ikke finde ud af hvordan jeg fortæller dinero jeg er et PMV og derfor ikke føre moms regnskab og derfor skal der heller ikke påføres moms for mine køb i moms regnskabet eller er det totalt ligegyldigt når der skal laves årsregnskab? Tænker at det ikke kommer til at stemme?
Kan se Cookie har givet et svar på samme spørgsmål, som dog ligger uhensigtsmæssigt ift. Dinero.
Kan læses her: http://www.amino.dk/forums/t/240185.aspx
For at spare nye bruger et link hop, kan det kort svares, det er ikke muligt pt.
Ret skuffende, må jeg sige. Selvfølgelig er Dinero gartis og det er flot sat op, det kan man knap beklage sig over. Men når man beslutter sig at lave en service må man vel også påregne et bred publikum som best/worst case. At man skal sidde og lave en helt ny "eksl moms" kontoplan, er bare trist. Om jeg, som programmør, fatter man ikke har lavet to kontoplaner fra starten af. Den ligger lige til højrebenet..
Får en tanke..
I stedet for at lave en ny kontoplan, kan man så ikke modregne al moms, inden man laver afslutningen hvor man skriver, man ikke er moms registret? Og ligeledes skriver på alle fakturarer at man ikke er moms registreret?