på Amino

Nybegynder: Uheldig start med forkerte faktura.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 7
Tilmeldt 21. jan 15
Indlæg ialt: 2
insitderp
Skrevet Skrev: 21-01-2015 kl. 22:46

Hej - Jeg var så glad for at starte med Dinero at jeg begyndte med at lære det sent om aftenen (dvs. manglende fokus).  Jeg startet med at oprette en faktura og går hele vejen til at registrere betaling da det er en faktura som er sendte ud og betalte og det hele i 2014 (jeg vil lave mit første årsregnskab i Dinero :)

Det var super indtil jeg kiggede lige på fakturaen og den var til et helt andet beløb!  Nå så tænkte jeg at jeg vil bare rette det med at lave en faktura med nummeret inden den (da jeg ikke startet serienr med nr. 1).

Det var også fint og alt er faktisk rigtigt nu bortset fra at det ikke er rigtigt fordi det er noget værre rod.  Jeg vil gerne prøve lave det ordentlig herind så dvs. jeg vil gerne slette fakturaer og starte helt forfra med de rigtige nr osv.  Jeg læste at jeg kunne slette hele firmaet og starte forfra men inden jeg gøre det vil jeg lige høre om det er måske nemmer måde at gøre det her på.

Det drejer sig om to faktura der ikke sendt til kunden fordi de er allerede sendte og betalte.

Er der nogen der kan hjælpe?

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.712
Tilmeldt 27. dec 13
Indlæg ialt: 1.202
KS71
Fra Cartoonkids.dk
Skrevet Skrev: 23-01-2015 kl. 21:23

insitderp:
Det drejer sig om to faktura der ikke sendt til kunden fordi de er allerede sendte og betalte.

Den linie er jeg ikke med på!

Du kan godt slette en faktura og så lave en ny. Den nye faktura får bare næste ledige nummer i rækkefølgen. Nummeret på den nye faktura, passer så bare ikke med det nummer på den du har sendt til din kunde.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 7
Tilmeldt 21. jan 15
Indlæg ialt: 2
insitderp
Skrevet Skrev: 01-02-2015 kl. 17:28

Tak Kim.

Jeg har bare startet hele firmaet forfra og lagt de fakturaer ind rigtig denne gang.  Men tak for dit svar.

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed