på Amino

Registrering af betalt faktura/áconto betaling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 147
Tilmeldt 22. nov 13
Indlæg ialt: 39
kdb72
Fra LM Auto
Skrevet Skrev: 07-04-2014 kl. 22:54

Hej 

Kan det passe, at når man fremsender en faktura på mail til en kunde, hvor jeg i mit system kan se, at i øverste venstre hjørne er den registreret med grøn label "BETALT", at kunden ikke kan se på den fremsendte mail, at faktura er betalt. ?

Jeg havde en kunde i butikken, som betalte kontant og bad om, at få fakturaen på mail. Men siger så efterfølgende, at der ikke står på fakturaen, at den er betalt. Er der evt. en løsning til dette ?

Samtidig har jeg en kunde, som betaler áconto på en vare, hvor jeg registrerer betalingen, når kunden betaler, men hvis jeg vil fremsende fakturaen på mail, kan kunden ikke se på fakturaen, hvor meget der er betalt og hvor meget restbeløbet er på, som jeg kan i mit system, Er der evt. en løsning til dette. ?

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.734
Fra København S
Tilmeldt 17. jul 07
Indlæg ialt: 498
Morten Rasmussen
Fra Amino ApS
Skrevet Skrev: 08-04-2014 kl. 10:57

Hej

Det er korrekt at der på fakturaen ikke står betalt. Du kan evt vælge at tilføje en note på selve fakturaen ( det store felt mellem kontaktoplysninger og vare) her kan du skrive at fakturaen er betalt. 

Umiddelbart er det ikke muligt at dele en faktura op på den måde som du beskriver. Du kan vælge at lave flere faktura til den samme kunde, hvor du laver en aconto faktura hver gang, på den måde kan din kunde følge med i hvor meget han mangler at betale. 

De bedste hilsner
Morten 

Amino-karma 147
Tilmeldt 22. nov 13
Indlæg ialt: 39
kdb72
Fra LM Auto
Skrevet Skrev: 08-04-2014 kl. 11:19

Når jeg åbner en faktura og trykker øverst i venstre hjørne på betalinger kan jeg se hvor meget kunden har betalt og hvornår beløbet er betalt samt restbeløbet, som kunden skylder, er det muligt at lave det sådan at dette kunne fremsendes til kunden på en mail eller at man kan lave en udskrift af dette.

Amino-karma 2.734
Fra København S
Tilmeldt 17. jul 07
Indlæg ialt: 498
Morten Rasmussen
Fra Amino ApS
Skrevet Skrev: 09-04-2014 kl. 11:38

Du kan i princippet godt udskrive det, det kan du gøre ved at marekere det område der omhandler indbetalingen, tryk på print knappen i din browser, og vælg udskriv markering  

Jeg skriver det på listen over ting vi gerne vil have lavet, så det bliver nemmere i fremtiden. 

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed