Martin Thorborg:Årsagen er, til vi er lidt mere firkantede vedr. kontoplanen, er at vi forsøger at få så mange som muligt til at bruge den samme.Det gør vi, fordi vi derfor meget bedre kan se mønstre i hvordan de bliver brugt, så vi bedre kan anbefale den rette konto at bogføre på.Det er med andre ord for jeres egen skyld, så i i fremtiden laver færre fejl og bogføre hurtigere.
Hej Martin,
al sympati her fra omkring projektet mm.
I bør nok bare nok indtil, at mange har taget Dinero til sig nu og har brugt og tilpasset systemet til deres virksomhed. Når I så kommer med nogle nye konti, så skaber det naturligvis noget forvirring.
Personligt, så syntes jeg nok, at der mangler lidt information før sådanne upgrades. Hvis jeg har overset noget så beklager jeg, men I hænger hvis lidt i med neglene lige nu.
Mvh
Stig
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk
Hej
Kan godt følge jer, men os der har oprettet flere konto, før i lavede den ny kontoplan har nu flere enslydende konti og de konti er tomme da pengene er flyttet over på de ny konti, det er disse konti jeg godt ville slette.
Den som i kaldt "pension" den går jeg ud fra er den samme som jeg har lavet, der hedder " AMP pension"
Mvh. Martin
www.maler-martin.dk - Vi findes også på facebook
Her er så screendump :-)
Rettelserne er lavet sent fredag og vi skal nok mandag fortælle mere om hvad der er lavet og hvad det betyder for alle.Og jeg er sikker på, når alle har forstået de opgraderinger der er lavet, vil være mere end tilfredse :-)