Hej
Kan se den ny kontoplan er kommet, jeg oprettede i starten de ekstra jeg skulle bruge.
nu er der de kommet med i den ny kontoplan, men jeg har beløb stående på nogle af dem jeg selv oprettede hvordan får jeg de beløb over på de nye konto.
Mvh. Martin
www.maler-martin.dk - Vi findes også på facebook
Du bliver nød til at flytte dem selv via kassekladde.
Konto: Vælg den nye konto Modkonto: Vælg den gamle.Beløb: skriv det beløb der står på den gamle konto.
derefter kan du slette den gamle konto, men du vil altid kunne finde den igen i papirkurven i Dinero.
Det er gjort, MENNNN jeg kan ikke slette den gamle konto ????
Du har ret det virker ikke.
Rasmus (Dinero), man kan ikke slette konti fra firma'er der er blevet flyttet over på den nye kontoplan.. Når man vælger mere -> slet - > Bekræft sletning.Så forsvinder den fra kontoplan, MEN man for også Dinero's standard fejl boks: kontakt Dinero blah blah. - Hvis man reloader siden er konto'en tilbage :(
Opretter man et nyt firma så er der ingen problemer, så det er kun firma før den nye kontoplan.
Man kan heller ikke oprette nye konti på firmaer før nye kontoplan.
Det er vel ikke god regnskabs- og revisionskik hvis man kan slette konti, hvor der er blevet bogført på.
Mvh
Stig
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk
Den bliver kun fjernet fra den aktive kontoplan.. Du kan til en hver tid gå ind i papirkurven og se alle posteringer mod konto'en..
Man kan heller ikke slette konto, der ikke har været i brug.
smsaway.dk:Den bliver kun fjernet fra den aktive kontoplan.. Du kan til en hver tid gå ind i papirkurven og se alle posteringer mod konto'en..
OK - så ville jeg bedre kunne lide det, hvis man kaldte det 'skjul konto' i stedet for 'slet'.
Hej Alle.
Vil lige præcisere et par ting :)
Martin, vi har flyttet alle dine poster til de respektive konti. Mener du noget er flyttet uhensigtsmæssigt må du meget gerne sige til.
Det er ikke muligt at slette en konto der er bogført på, og det er heller ikke muligt at slette en konto fra standardkontoplanen. Hvis den bliver skjult lige nu med det du skriver - så får jeg det ændret i næste uge.
Men tak for oplysningen af fejlmeddelsen - den tager jeg med videre.
Vi kommer desuden snart med en skjul funktion til rapporterne :)
De bedste hilsner
Rasmus
Bare lige lidt info.Årsagen er, til vi er lidt mere firkantede vedr. kontoplanen, er at vi forsøger at få så mange som muligt til at bruge den samme.Det gør vi, fordi vi derfor meget bedre kan se mønstre i hvordan de bliver brugt, så vi bedre kan anbefale den rette konto at bogføre på.Det er med andre ord for jeres egen skyld, så i i fremtiden laver færre fejl og bogføre hurtigere.