Er det ikke muligt at ændre afsender mailadresse på faktura så den viser både firmanavnet og mailadressen ?
Hej Casper
Der er det desværre ikke endnu, men det er en ting vi har på listen over ting vi gerne vil have lavet.
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Dette ser bare ikke professionelt ud.
Ydermere troede en af mine kunder at det bare var spam og turde ikke trykke på linket.
Nå men jeg håber at det bliver fixet snarest.
Lige et tillægsspørgsmål. "Abonnement fakturaring ", hvornår kommer det? (Jeg har blandt andet webhosting som en vare)
Mvh. Caspar
CasCas2: Dette ser bare ikke professionelt ud. Ydermere troede en af mine kunder at det bare var spam og turde ikke trykke på linket. Nå men jeg håber at det bliver fixet snarest. Lige et tillægsspørgsmål. "Abonnement fakturaring ", hvornår kommer det? (Jeg har blandt andet webhosting som en vare) Mvh. Caspar
Hej Caspar.
Vi arbejder på højtryk på vores API løsning.
Når dette er færdig er det muligt for 3. parts programmører at udvikle moduler til Dinero.
Derfor vil det være muligt at få koblet din webshop sammen med Dinero, hvis der er en udvikler som udarbejder modulet.
Der er endvidere mange spændende løsninger på nettet som på det tidspunkt vil have mulighed for at snakke sammen med Dinero :)
De bedste hilsner
Rasmus