Jeg har lavet en faktura til en kunde pålydende 9.680,00 og det står også rigtigt på "Kunde saldoliste" men under "Overblik" og "Rediger kontakt" står et andet beløb, jeg har kun lavet den ene faktura til kunden så det er lidt underligt eller er det mig ??
Et spørgsmål mere, når jeg går ind på Kasseklade så stemmer Banken, men lige så snart jeg vælger modkonto så ændre beløbet sig til et ( i mit tilfælde fra et +tal til et -tal meget langt fra) hvad er den af ??
Mvh. Caspar
Hej Casper
Det lyder lidt underligt, kan du fortælle mig dit ID, det står i adresse linjen når du er logget ind, så kigger jeg på det.
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
22686
Jeg har kigget lidt på dit regnskab.
CasCas2:Jeg har lavet en faktura til en kunde pålydende 9.680,00 og det står også rigtigt på "Kunde saldoliste" men under "Overblik" og "Rediger kontakt" står et andet beløb, jeg har kun lavet den ene faktura til kunden så det er lidt underligt eller er det mig ??
Overblikket viser hvor meget du har solgt til kunden hele året. På den kunde du har sat et billede ind fra, har du to faktura, en fra den 12/01/2014 og den seneste du har lavet den 19/02/2014. Derfor er beløbet de to faktura lagt sammen. Kunde saldoliste viser hvor stort et udestående du har med dine kunder, og om de er gået over betalingen.
CasCas2:Et spørgsmål mere, når jeg går ind på Kasseklade så stemmer Banken, men lige så snart jeg vælger modkonto så ændre beløbet sig til et ( i mit tilfælde fra et +tal til et -tal meget langt fra) hvad er den af ??
Hvilken konto er det du bogfører på, altså hvilken modkonto har du valgt for at beløbet ændre sig.
Morten Rasmussen:Overblikket viser hvor meget du har solgt til kunden hele året. På den kunde du har sat et billede ind fra, har du to faktura, en fra den 12/01/2014 og den seneste du har lavet den 19/02/2014. Derfor er beløbet de to faktura lagt sammen. Kunde saldoliste viser hvor stort et udestående du har med dine kunder, og om de er gået over betalingen.
Det må du undskylde, det var en smutter
Morten Rasmussen:Hvilken konto er det du bogfører på, altså hvilken modkonto har du valgt for at beløbet ændre sig.
Hvis jeg går ind i kasseklade uden at trykke på noget eller skrive noget og vælger "Bank" som modkonto, så efter et sekund ændre beløbet sig.
Hmm, det virker lidt underligt. Som udgangspunkt skal du bare få en advarsel, der fortæller dig at posteringer i banken normalt skal være i minus eller plus hvis du har skrevet et negativt tal.
Kan jeg ikke få dig til at sende mig dit ID, det tal der står i adresselinjen, og sende det til mig på support@dinero.dk Send mig også meget gerne hvilken browser du bruger.
Kan du ikke bruge det id du fik tidligere i tråden ?
Her er et par skærmskud, fra internet explore 12 men det er samme problem i Google chrome.
Jeg skal bare vælge bank.
CasCas2: Kan du ikke bruge det id du fik tidligere i tråden ? Her er et par skærmskud, fra internet explore 12 men det er samme problem i Google chrome. Jeg skal bare vælge bank.
Hej CasCas.
Grunden til at Morten spørger om du ikke vil sende en mail er, at han gerne vil afslutte den via mail.
Det kan være vi er nød til at skrive forhold angående dit regnskabs eller spørgsmål - som vi ikke vil gøre på et offentligt forum.
Så send os mailen og vi kigger på den snarest :)
De bedste hilsner
Rasmus
Ok, Det er hermed gjort :-)