Hej
Når jeg opretter faktura, så får det automatisk et bilags nr. hvordan finder jeg dette bilagsnummer på faktura, bilags nr. og faktura nr. er jo ikke det samme.
Er der en liste et sted hvor man kan se en oversigt over ALLE bilagsnr.
Mvh. Martin
www.maler-martin.dk - Vi findes også på facebook
Martin Christoffersen: Hej Når jeg opretter faktura, så får det automatisk et bilags nr. hvordan finder jeg dette bilagsnummer på faktura, bilags nr. og faktura nr. er jo ikke det samme. Er der en liste et sted hvor man kan se en oversigt over ALLE bilagsnr. Mvh. Martin
Hej Martin.
Jeg har lidt svært ved at forstå dit spørgsmål - måske fordi det er mandag morgen :).
Hvad mener du med første sætning ?
Du kan f.eks. altid se dine salg under : salg -> alle.
Det gælder også køb.
De bedste hilsner
Rasmus
Hej igen
Det er jeg mener ar at jeg ikke kan se hvilken bilags nr. de forskellige faktura jeg sender ud har.
Martin Christoffersen: Hej igen Det er jeg mener ar at jeg ikke kan se hvilken bilags nr. de forskellige faktura jeg sender ud har.
Hver faktura har deres nummerserie.
Faktura nummer 1 har derfor bilagsnummer 1 i faktura serien.
Du kan læse mere hvorfor både fakturaen og et købsbilag må have bilagsnummer 1 i vores FAQ (link herunder)
Hejsa
Jeg er også lidt i tvivl om det med fakturaerne.. Når jeg ikke skal lave en linie i kassekladden med betalte fakturaer, (da de jo automatisk indgår i regnskabet) hvor er det så smart at lægge dem henne i den fysiske bilagsmappe? Da alle mine posteringer går gennem banken ville jo rigtig gerne have at bilagene (og kassekladden) viste samme rækkefølge som banken.. Kan man ikke få betalte fakturaer til at blive synlige i kassekladden?? Jeg synes nemlig at de forsvinder lidt ud i det blå, når de først er markeret som betalt...
Mvh Line
Hej Line
Du kan ikke få vist dine faktura på din kassekladde, men du kan se alle dine posteringer, ved at trykke på regnskab, og vælge posteringer. Her kan du se alt hvad du har foretaget dig i dit regnskab.
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her