Jeg har startet en tråd i Amino Debat under regnskab, da jeg mente at den hørte der til. Men en anden bruger henviser mig til jer, så prøver lige her.
Tråden er her http://www.amino.dk/forums/t/217441.aspx
Der stå følgende i tråden.
Hej Aminoer
Jeg har et spørgsmål vedrørende flytning af regnskabet.
Når jeg vil lave åbningsbalancen i Dinero bliver jeg mødt af et lille problem.I min resultatopgørelse fra Summa står der "årets resultat", dette kan jeg ikke finde i Dinero?
Er det korrekt at smide tallet ind på "Egenkabitalkonto primo" i stedet? Eller hvad skal jeg ellers gøre?
Med venlig hilsenDennis Schouboe
Hej Dennis
Prøv at tage et kig på vores guide til hvordan du flytter dit regnskabDu finder den lige her: http://www.amino.dk/groups/dinero_project/pages/flyt-over-til-dinero-i-dag-nemt-og-hurtigt.aspx
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Hey Morten
Alt dette har jeg gjort for inden. Men mangler dog stadig at kunne skrive noget i "årets resultat".
Derfor er jeg blevet rådet til at oprette en konto under kontoplanen, men det får jeg ikke lov til.
Dennis Schouboe: Hey Morten Alt dette har jeg gjort for inden. Men mangler dog stadig at kunne skrive noget i "årets resultat". Derfor er jeg blevet rådet til at oprette en konto under kontoplanen, men det får jeg ikke lov til.
Hej Dennis.
Tak for din bedsked.
Vi oplever lige nu en fejl med internet explorer (forventer det er den du anvender).
Du kan gøre 3 ting :
1. Bruge kontoen 8110 overført tidligere år.
2. Bruge en anden browser til at oprette
3. Lade support hjælpe dig med at oprette (de andre er nok hurtigere i dag)
Support skal bruge nedenstående i en mail :
a. link til denne post
b. sende din URL som findes i toppen af din browser (et vilkårligt sted i Dinero)
Håber du kommer videre.
De bedste hilsner
Rasmus
Det virker lidt som en browserfejl, det virker fint her i chrome. Har du mulighed for at se om du får samme fejl i Chrome?
Så er det også prøvet, dog med samme fejl :(
Dennis Schouboe: Så er det også prøvet, dog med samme fejl :(
Har du set min post ?
Hej Rasmus
Den havde jeg ikke lige set da jeg kiggede på telefonen.
Jeg anfører bare beløbet i overført fra sidste år, hvis det alligevel ikke har nogle betydning.
Med venlig hilsen
Dennis Schouboe
Dennis Schouboe: Hej Rasmus Den havde jeg ikke lige set da jeg kiggede på telefonen. Jeg anfører bare beløbet i overført fra sidste år, hvis det alligevel ikke har nogle betydning. Med venlig hilsen Dennis Schouboe
Helt i orden.
Du skriver bare hvis der skulle dukke mere op :)