Hej og Godt nytår.
Her til morgen klikkede jeg på knappen "Køb Pro abonnement" og jeg indtastede kortoplysninger, men efterfølgende kom der en fejlside og jeg har aldrig modtaget nogen faktura.
Efterfølgende prøvede jeg at klikke på knappen "Køb Pro abonnement" igen, men så står der at jeg HAR Pro abonnement.
I toppen på oversigtsiden står stadig at jeg kan købe Pro abonnemnt.
Hvis jeg vil oprette et købsbilag har jeg heller ikke mulighed for at uploade et bilag!
Er der forsinkelse på inden disse ting går i orden?
Jeg kan i øvrigt heller ikke logge ind på min iPhone. Der kommer beskeden at jeg skal have et Pro abonnemnt.
Mange hilsner
John
Hej
Jeg savner stadig at jeg kan benytte Pro udgaven, som jeg købte i går.
Håber jeg snart får adgang til det.
Bedste hilsner
Hej John EDIT: Jeg kan se at Rasmus allerede har hjulpet dig, så du slipper for at sende mig en mail.
Send mig en mail på support@dinero.dk med dit id, det står i adresselinjen når du er logget ind, så kigger jeg på det.
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Hej Morten
Ja, det er på plads. Det fungerer perfekt.