på Amino
Dinero Regnskab

Relaterede Grupper

Bilag bogført med det samme? Avanceret brug?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 7
Tilmeldt 7. aug 08
Indlæg ialt: 2
mPaaske
Skrevet Skrev: 27-12-2013 kl. 04:18

Hej

Jeg hørte om Dinero og tænkte 'Yes, nu kan jeg lave mit regnskab hjemme', men undrer mig lidt over nogle af indstillingerne (jeg har gået på handelsskolen og arbejdet som bogfører, så jeg kender en del til regnskaber i forvejen):

Der er ingen bilagsserier udover makroserierne køb, salg og finans? Jeg vil nok selv komme til at bogføre mest direkte i kassekladen og det ville være rart at kunne lave en serie til omsætningsfakturaer (har brugt Tradeshift her i år og er ikke helt sikker på at jeg vil skifte det), omkostninger og øvrige.

Jeg prøvede at indtaste et finansbilag for omsætning og det ser ud til at det blev bogført med det samme, så jeg ikke kunne rette det. Kan det slås fra, så man kun kan bogføre fra en kassekladde?

Er der nogen måde at slå debit/kredit notationer til?

Bedste hilsner,

Magnus

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.734
Fra København S
Tilmeldt 17. jul 07
Indlæg ialt: 498
Morten Rasmussen
Fra Amino ApS
Skrevet Skrev: 27-12-2013 kl. 14:31

Hej Magnus 

Ud fra det du efterspørger vil jeg ikke anbefale dig at skrifte til Dinero, de ting du efterspørger er for kompliceret til at det er noget vi laver i den nærmeste fremtid. Vi forsøger at holde Dinero så enkelt og lige til som muligt, desværre for dig betyder det at du må undvære nogen funktioner. 

De bedste hilsner
Morten 

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 7
Tilmeldt 7. aug 08
Indlæg ialt: 2
mPaaske
Skrevet Skrev: 27-12-2013 kl. 14:37

Hej Morten

Tak for det helt klare svar :) Jeg leder videre efter et bogføringssystem.

/Magnus

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed