Hej Dinero.
Når jeg vil sende min kunde en faktura kan jeg ikke gøre dette da den skriver fejl i modtager mail.Den skriver faktisk at modtager mail ikke at udfyldt selvom at dette er gjort, og at det er samme mail jeg har sendt til før.
Jeg bruger seneste version af Safari, som jeg også brugte til de andre faktura
Hej Niclas
Kan jeg få dig til at prøve igen, og denne gang lige tjekke at der ikke er noget mellemrum før eller efter mailen, og at der ikke er noget punktum eller kommer efter mailen.
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Hej Morten, min mail lyder f.eks så ledes, niclas.bruun@live.dk altså at der minium et punktum i selve mailen.Dog mener jeg selv at have fundet fejlen, dette skyndes at jeg i forvejen havde sendt til mailen f.eks niclas.bruun@live.dk alle med småt.
Da jeg ændrede mailen, altså gjorde den anderledes med før nævnte til f.eks Niclas.bruun@live.dk ville den gerne sende.Så prøvede jeg at sende faktura til den ændrede mail, Niclas.bruun@live.dk så ville den ikke sende.
Igen ændrede jeg mail til NIclas.bruun@live.dk så ville den sende igen, altså jeg ændrede hele tiden orginalen, hvis du forstår min forklaring.
Venlig Hilsen
Niclas Bruun
Jeg forstår udemærket hvad du mener, men jeg kan ikke rigtig genskabe fejlen.
Hvilken browser bruger du?
Jeg bruger Safari :)
Jeg bliver stadig ved med at modtage fejlen, og for at fixe den, skal jeg lave om på orginal mailen.
Som sagt har vi ikke kunne genskabe fejlen. Send mig dit id, det er det tal der står lige efter dinero.dk i din adresselinje når du er logget ind.
Send det sammen med et link til den her tråd, hvilken faktura er det der fejler, og hvilken kunde du forsøger at sende den til. Send det hele til support@dinero.dk så kigger vi på det med det samme.