på Amino

Genoprette slettet faktura.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 2.813
Fra København
Tilmeldt 5. maj 10
Indlæg ialt: 522
Rasmus L. Knabe
Fra RasmusKnabe.com
Skrevet Skrev: 01-12-2013 kl. 14:41

Hej.

Er lige begyndt at bruge Deniro, men kom forleden til at udsende en faktura hvor jeg havde glemt at tilføje mine bank oplysninger.

Kunden ville gerne have en rettet faktura med fuld information hvorfor jeg i Dinero først forsøgte at redigere den pågældende faktura, hvilket tilsyneladende ikke kan lade sig gøre. Jeg valgte så at slette den i den tro at jeg kunne oprette den igen med samme faktura nr. men det kan jeg så heller ikke.

Overser jeg et eller andet, eller nogen der har et løsningsforslag?

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 02-12-2013 kl. 00:41

Du må aldrig slette en faktura der er sendt ud. Jeg kan ikke lige huske grunden hvorfor det reelt er muligt alligevel i Dinero.

Du skal oprette en kreditnota og udsende en ny faktura med de rigtige oplysninger på. Dette vil selvfølgelige give et nyt faktura nr. men har det nogen betydning?

mvh

Amino-karma 2.734
Fra København S
Tilmeldt 17. jul 07
Indlæg ialt: 498
Morten Rasmussen
Fra Amino ApS
Skrevet Skrev: 04-12-2013 kl. 16:37

Grunden er egentlig at det skal være så simpelt som muligt at bruge Dinero, fakturaen bliver ikke slettet, men bare bogført bagud, så den bliver udlignet i dit regnskab. 

De bedste hilsner
Morten  

Amino-karma 2.813
Fra København
Tilmeldt 5. maj 10
Indlæg ialt: 522
Rasmus L. Knabe
Fra RasmusKnabe.com
Skrevet Skrev: 04-12-2013 kl. 16:46

Ja, fandt den i min papirkurv og fik den genoprettet.. Undrer mig bare at jeg ikke kan få lov at rette manglende data som bank konto.

Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 04-12-2013 kl. 17:11

Rasmus L. Knabe:

Ja, fandt den i min papirkurv og fik den genoprettet.. Undrer mig bare at jeg ikke kan få lov at rette manglende data som bank konto.

Svaret er simpelt ... det er ikke hvad du har sendt til kunden. Derfor må man ikke rette en faktura. Derfor skal du lave en kreditnota og derefter sende en ny. :-)

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed