på Amino

Mulighed for at angive et intern navn til et produkt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 30-11-2013 kl. 22:55

Hej,

Kunne være fedt hvis man kunne have et intern navn og ekstern navn for produkter ... sådan at når man vælger det kan man skelne to produkter fra hinanden, men kunden vil f.eks stadig kun se: "Service Aftale"

Grunden at at jeg har forskellige alt hvad hvad kunden har aftale på, men de har alle samme navn for at gøre det nemmere for mig.

mvh

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 30-11-2013 kl. 23:01

Jeg ved godt at der er varenr, men det kan jeg ikke se i oversigten når jeg vælger produkt til en faktura.

Hvis bare det måske kunne vises i parantes ville jeg blive glad.

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.734
Fra København S
Tilmeldt 17. jul 07
Indlæg ialt: 498
Morten Rasmussen
Fra Amino ApS
Skrevet Skrev: 04-12-2013 kl. 16:32

Hej Mikael 

Jeg skal lige forstå dig ret, det er i princippet en intern note du gerne vil have til dine produkter? 

De bedste hilsner
Morten 

Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 04-12-2013 kl. 17:05

Ja,

Jeg har f.eks "Service" og "Service" ... men til 2 forskellige priser. Her er det dog vigtigt at kunde kun ser teksten "Service", så jeg kan ikke smide en "note" ind i produktets navn.

Grunden til at jeg gerne vil have det er at jeg på produktsiden kan se hvor meget jeg har tjent i alt på det enkelte produkt.

Sidste har jeg dog ikke testet, men antager at man løbende for et enkelt produkt også kan ændre prisen så det stadig fremgår på denne side: https://app.dinero.dk/10152/products  

Hvis det er rigtigt, så ville det være fedt at se et totalt antal Stk/Timer/etc der er blevet solgt. For et produkt vil det jo altid være samme type. Udover det så også en Avg pris man måske har taget for det produkt for bedre at kunne holde øje med om man måske generelt er ved at sælge sine timer for billigt.

Håber det giver mening ellers skal jeg prøve at forklare lidt mere over sidste punkt, når jeg også lige har haft lidt mere tid til at teste selv.

Amino-karma 2.734
Fra København S
Tilmeldt 17. jul 07
Indlæg ialt: 498
Morten Rasmussen
Fra Amino ApS
Skrevet Skrev: 05-12-2013 kl. 15:28

Jeg skriver det på listen over ønsker

De bedste hilsner
Morten  

• Amino Karma for indlæg: 3