Jeg har startet virksomhed januar i år og har efter at have ordnet 3. kvartals momsregnskab i Dinero fået mod på at taste hele året ind. Bilag kan jeg vel bare taste ind som nye køb, men hvad gør jeg med fakturaer fra FØR Dinero blev opfundet? Hvordan taster jeg dem ind?
Jeg savner en beskrivelse af basisfunktioner omkring årsregnskabet - har ledt højt og lavt, er der lavet noget på det?
på forhånd mange tak for svar
Du kan enten vælge at bogføre dine gamle fakturaer i kassekladden, eller ved at oprette dine faktura gennem Dinero, du skal dog være opmærksom på at de skal have samme nummer som dem du har sendt ud.
Hvilke funktioner er det du tænker på, er det en guide til hvordan du skal lave dit regnskab?
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
mange tak for svar - nu har jeg styr på de gamle fakturaer, fint at det kan lade sig gøre at indtaste med de rigtige numre.
Hej MarianneVi har lige ansat en revisor, der starter i januar og hans første opgave er at få styr på al den slags hjælp.Så det kommer!
Det lyder godt - i tide til at jeg kan satse på at lave årsregnskabet færdigt i Dinero?
Mange hilsner
Marianne
Hej MarianneDet skal være vel først være afleveret i juni så vidt jeg husker, så ja, der er det helt sikkert færdigt!