på Amino

Indtastning af tidligere kvartalers bilag og fakturaer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 20
Tilmeldt 10. feb 13
Indlæg ialt: 5
marianne@bigumconsult.dk
Fra Bigum Consult
Skrevet Skrev: 27-11-2013 kl. 18:33

Jeg har startet virksomhed januar i år og har efter at have ordnet 3. kvartals momsregnskab i Dinero fået mod på at taste hele året ind. Bilag kan jeg vel bare taste ind som nye køb, men hvad gør jeg med fakturaer fra FØR Dinero blev opfundet? Hvordan taster jeg dem ind?

Jeg savner en beskrivelse af basisfunktioner omkring årsregnskabet - har ledt højt og lavt, er der lavet noget på det?

på forhånd mange tak for svar

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.734
Fra København S
Tilmeldt 17. jul 07
Indlæg ialt: 498
Morten Rasmussen
Fra Amino ApS
Skrevet Skrev: 28-11-2013 kl. 11:43

Du kan enten vælge at bogføre dine gamle fakturaer i kassekladden, eller ved at oprette dine faktura gennem Dinero, du skal dog være opmærksom på at de skal have samme nummer som dem du har sendt ud. 

Hvilke funktioner er det du tænker på, er det en guide til hvordan du skal lave dit regnskab? 

De bedste hilsner
Morten 

Amino-karma 20
Tilmeldt 10. feb 13
marianne@bigumconsult.dk
Fra Bigum Consult
Skrevet Skrev: 29-11-2013 kl. 10:52

mange tak for svar - nu har jeg styr på de gamle fakturaer, fint at det kan lade sig gøre at indtaste med de rigtige numre. 

Ja, det jeg efterspørger er nok en minivejledning til, hvor jeg starter, hvis jeg selv vil lave mit årsregnskab. 
Der er nok lidt basis jeg ikke har helt styr på, men kan remindes på, så snart jeg ser en vejledning til, hvordan det fungere i lige præcis Dinero. 
Det kunne være noget tekst eller nogle instruktionsvideoer o.lign. a la dem Martin allerede har lavet. Hvis det var indehold i betalingsudgaven ville det nok hive nogen af os med derover hurtigere. 
Mange hilsner
Marianne
Amino-karma 157.447
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.314
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 29-11-2013 kl. 10:55

Hej Marianne

Vi har lige ansat en revisor, der starter i januar og hans første opgave er at få styr på al den slags hjælp.
Så det kommer!

De bedste hilsner

Martin

Amino-karma 20
Tilmeldt 10. feb 13
marianne@bigumconsult.dk
Fra Bigum Consult
Skrevet Skrev: 29-11-2013 kl. 11:14

Det lyder godt - i tide til at jeg kan satse på at lave årsregnskabet færdigt i Dinero?

Mange hilsner

Marianne

Amino-karma 157.447
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.314
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 29-11-2013 kl. 11:16

Hej Marianne

Det skal være vel først være afleveret i juni så vidt jeg husker, så ja, der er det helt sikkert færdigt!

De bedste hilsner

Martin

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed