Hej Alle
Et spørgsmål jeg sad lige og kiggede på Dinero og kan se at Dinero er lavet med henblik på salg, hvad nu hvis man har en udlejnings virksomhed hvor prisen er styk. pris pr. dag, lige nu kan man kun oprette enten styk pris eller pr. dag, savner faktisk at man kan bruge begge samtidig ved udlejning af flere af den samme type vare, som det er i dag er man jo faktisk nødtil at oprette den samme vare flere gange på en faktura.
Håber mit Spørgsmål giver mening :)
Mvh. Kenneth
Pro Nordic Udlejning & Salg. https://www.pro-nordic.dk
Hej Kenneth
Der må jeg nok desværre skuffe dig, jeg tror ikke det er noget vi kommer til at udvikle i den nærmeste fremtid. Men jeg skriver det til listen over ønsker til funktioner.
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Hej Morten
Og tak for dit svar, jeg synes det er et super initiativ med Dinero, har siddet og kigget/prøvet (testet) rigtig mange forskellige programmer snart og det ene mere indviklet end det andet, indtil jeg opdagede Dinero som virker enkelt og nemt, men i min søgen rundt fandt jeg masser af programmer som er udviklet med henblik på salg, men fandt desværre ikke rigtig nogle som var udviklet med henblik på udlejning, så jeg er kun tak nemlig for at i er åbne for ideer og vil skrive det på listen over ønsker.
Mvh
Kenneth