Hej
Jeg har et problem med at det kun er ca 7 ud af 10 filer jeg kan vedhæfte når jeg prøver at downloade dem ved bogføring, der kommer flg.meddelse "Filen blev ikke hentet ind. Genindlæs siden eller prøv at vedhæft filen igen" det hjælper ikke at genindlæse filen igen, gør jeg noget forkert?
MVH. Johnny
Hej Johnny
Kan jeg få dig til at send en mail til support@dinero.dk hvor du linker til denne tråd, og skriver dit id i mailen. Dit id er det nummer der står i adresselinjen i din browser.
De bedst hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Jeg oplever dette hele tiden med PDF filer. JPG's virker fint. Det ser ud til at de bliver uploaded, men det er processen med at lave dem om der fejler. Får også:"Filen blev ikke hentet ind. Genindlæs siden eller prøv at vedhæft filen igen.".
Hej alle,
Problemet er på PDF´er med flere sider i. Vi er opmærksomme på problemet og arbejder på en løsning.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Oplevede problemet i mange tilfælde også på enkeltsidede. Jeg kan sende de pdf'er som fejlede. Det kan være i kan se om der er noget i filen der fejler med systemet?
dnlmzw:Oplevede problemet i mange tilfælde også på enkeltsidede. Jeg kan sende de pdf'er som fejlede. Det kan være i kan se om der er noget i filen der fejler med systemet?
Meget gerne. Vil du venligst sende dem til support@dinero.dk? Pfh. tak.