Hej
Jeg bruger Dinero til fakturaer, og for sjov meldte jeg mig til at prøve regnskabsprogrammet af, bare for nysgerrighedens skyld.
Nu skulle jeg lige ind og skrive nye fakturaer, og sørme om jeg ikke bliver afkrævet penge nu
det er selvfølgelig fordi jeg har omsat for millionen, og samtidig er tilmeldt regnskabsprogrammet Nu kan jeg ikke finde ud af at afmelde mig regnskabsprogrammet igen, sådan at jeg fortsat kan nasse på det gratis fakturasystem...nogen som kan hjælpe?
mvh
Simon
Jeg har måske misforstået noget?
Kan det passe at fakturadelen kun er er gratis til og med den første million nu?
Hej Simon,
Jeg må godt nok erkende, at hvis du vil spare godt 100,- om måneden og har omsat for over en million siden Dinero blev lanceret, så kandiderer du til Årets Snylter!
Det er grundet typer som dig, at man skal undgå at lave gratis ting og ydelser, da du og dine altid bare vil snylte på de gratis ydelser og selv når I er glade for det og tilfredse, så vil i stadig ikke betale for det, I får.
Shame on you!
Hej Simon
Både salgs og købsdelen af Dinero er gratis indtil man når en million i omsætning, fordelen ved at opgraderer til PRO allerede idag, er at man så kan oploade billeder af sine købsbilag og dermed slippe for en rodet skotøjskasse med bilag.
Medmindre du selv har været inde og vælge at opgraderer til PRO under abonnement, så vil du ikke blive opkrævet noget. Jeg har lige checket og det ser ikke ud til at du er blandt dem der har opgraderet.
Flemming:Det er grundet typer som dig, at man skal undgå at lave gratis ting og ydelser, da du og dine altid bare vil snylte på de gratis ydelser
Nu var det godt nok ikke lige det jeg spurgte om Flemming - men tak for de fine ord
Jeg må indrømme, at jeg ingen skrupler har over at bruge faktura-delen gratis, hvis den er gratis.
Koster den penge, jamen så betaler jeg da bare.
Men dybest set er det fjollet at betale for noget som man også kan få gratis - Det er ihvertfald min logik.
Jeg kunne også kalde dig en snylter, når du ikke har valgt at betale for et PLUS medlemsskab herinde, men det vil jeg holde mig for god til. Det er jo op til dig.
Ps: Flemming - værdi kan komme mange steder fra. Jeg har for eksempel anbefalet Dinero til 2 bekendte som ikke begår sig på Amino til daglig, og som ikke er så søgende med hensyn til IT og smarte løsninger. Den ene af dem, bruger PRO-versionen idag, og mens den anden fortsat nok bare vil være en snylter, ligesom mig.
Hej Lundsby
Nej det er nok forkert formuleret af mig, at jeg beskrev mig som værende PRO-kunde. Det er bare når jeg vil trykke på "Ny Faktura" så bliver jeg ledt til en skærm med, at jeg har omsat for den første million og at jeg derfor skal opgradere til PRO.
Nedenunder står at jeg mangler at oprette et regnskabsår, og at jeg skal oprette et.
Jeg tænkte bare om det ikke var muligt at deaktivere alt det med regnskabsindstillingerne?
/Simon