Ups mailen smuttede lidt tidligt
Hvordan får jeg et rabatfelt ud for hver vare og evt en sum og derefter den samlede rabat HIlsen Zigge
Hej Zigge
Du kan oprette en ekstra linje på fakturaen, hvor beløbet er negativt, herved kan du lave en rabat.
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Ups, det synes jeg helt ærlig er lidt amatøragtigt. Rabatten kan jo være forskellig på diverse varegruppe. Jeg ønsker mig en rabatrubrik på hver post på fakturaen. Så kan kunden også følge med uden at have lommeregneren fremme. Jeg henviser lige til Summasummarums fakturamodul ! HIlsen fra Zigge
Hej Zigge,
Tak for dit input. Det er noteret, men ikke noget vi implementere i den nærmeste fremtid.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Jeg må tilsluttet mig ønsket om et "rabat felt" - det er rigtig træls at denne mulighed ikke er med - det er jo en helt naturlig del, at kunne give rabat på udvalgte produkter og til bestemte kunder!
Håber at det er noget i har planer om at få med
Jeg må også tilslutte mig et rabat felt! det burde være blevet priorteret allerede i starten da i kom ud med faktura systemet. det er en basal ting af at skrive faktura og mange andre alternativer har det. samtidig burde det ikke kræve meget af jer at tilføje det. jeg kan lige så godt være ærlig, jeg overvejer stærkt at bruge alternativer da der er mange barsale ting som ikke er på plads endnu :-)super træls da det har så meget potentiale. Mvh Rasmus Bruus Larsen
Jeg tilslutter mig også dette ønske. Jeg synes faktisk det er afgørende at der er et felt til rabat. Det burde være en ting der allerede nu var implementeret i systemet.
Håber meget det kommer med.
Mvh.
John
Vi har en lang liste af ting der skal laves og kan ikke nå alt på en gang.Det er på listen og kommer, men har ikke 1. prioritet, da man ret let kan fikse det selv.Så jo det kommer, men andet er vigtigere.