Jeg plejer at sende fakturaer til det offentlige via Virk.dk - men glad var jeg, da jeg opdagede, at det kunne jeg også gøre i Dinero.
MEN - jeg sendte to e-fakturaer i går med EAN-nummer og hele molevitten, og jeg ANER ikke, hvor de er landet henne! I Virk.dk får jeg automatisk en mail, så snart fakturaen er nået frem til modtageren.
Da "det offentlige" jo er en stor størrelse, er det ikke sådan, at man griber telefonen og spørger, om de har fået fakturaen. Så - vil I ikke godt indføre, at man får mail, når fakturaen er nået frem, ligesom i Virk.dk? Please
Bedste hilsener
Naia
Texthuset.dk
Hej Naia
Mange tak for dit forslag, det er helt klart noget vi vil tage med i vores overvejelser fremover.
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Jeg har nu kontaktet en af modtagerne, og de har IKKE modtaget fakturaen. Det var det, jeg frygtede...
Vil I godt være rare at tjekke, om jeres E-faktura virker.
I mellemtiden kontakter jeg den anden modtager. Er bange for, at svaret er det samme...
Hmm, det lyder mærkeligt.
Du kan tjekke om den er sendt afsted fra vores servere ved at kigge Udsendelser, her står der tidspunkt for hvornår den er sendt, hvis den er sendt.
Vi vil rigtig gerne kigge nærmere på det, så kan jeg få dig til at sende dit idnummer, det finder du i adresselinjen som fx det her: https://app.dinero.dk/123 til support@dinero.dk so kigger vi på det med det samme.
De er begge sendt, men ikke set af kunden. Mail ER på vej...
Naia!
Jeg skal sende en EAN-faktura, men kan ikke finde hvor jeg gør det i Dinero. Har du lyst at beskrive hvor??
PFHT!!!!
Hilsen Anna :)
Jeg fandt ud af det! :D