på Amino

Ønske: Send mig en email dagen efter en faktura er forfalden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 522
Fra Borre
Tilmeldt 3. okt 10
Indlæg ialt: 108
René Gundersen
Fra Gundersen IT
Skrevet Skrev: 25-09-2013 kl. 09:49

Hej Dinero

Jeg kunne godt tænke mig at systemet sendte mig en email dagen efter at en faktura var forfalden, så jeg kunne følge op på den med det samme. Det kunne være super fedt hvis den sendte mig en samlet email med en liste over fakturaer som havde gårsdagen som forfaldsdato. Noget i retning af:

"Hej René

Følgende fakturaer havde forfaldsdato i går og er ikke blevet registreret som betalt:
Faktura 1111
Faktura 1112
Faktura ...

Hvis fakturaerne er blevet betalt, så log ind og registrer betalingerne. Hvis ikke de er blevet betalt, så log ind og send en påmindelse eller en rykker." 

Jeg kan næsten kun forestille mig at andre også har foreslået det, men jeg kunne ikke finde det når jeg søgte efter det her i debatforummet. Så jeg beklager på forhånd hvis det er en genganger.

Mvh
René 

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

• Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 558
Fra Ishøj
Tilmeldt 18. okt 10
Indlæg ialt: 158
Stefan K. Nielsen
Fra SN-Design
Skrevet Skrev: 25-09-2013 kl. 13:26
Virker som en god ide.
Jeg syntes selv det er nemt at se, hvis du har nogle fakturaer hvilket gør at du logger ind 2/3 gange om ugen (minimum) og det er jo præsenteret på forsiden, så jeg syntes selv det er meget tydeligt/nemt at følge med.

Og når der kommer en app, så tror jeg også det er i fokus, så det er nemt at fakturerer og ligeledes at registrere betalinger modtaget.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 11.710
Fra København
Tilmeldt 30. jul 07
Indlæg ialt: 2.196
Flemming
Skrevet Skrev: 25-09-2013 kl. 19:24

Jeg er ikke uenig med dig, men jeg vil mene at som virksomhedsejer bør man dog alligevel følge med i, om der er forfaldne faktura.

Dog vil jeg sige, at man burde kunne sætte en automatisk rykkerfunktion op, sådan at kunder der var 2-3 dage over fristen, automatisk blev rykket og tilskrevet rykkergebyr, sådan at man slipper for fuldstændigt mekanisk arbejde, når det jo skal gøres alligevel.

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 558
Fra Ishøj
Tilmeldt 18. okt 10
Indlæg ialt: 158
Stefan K. Nielsen
Fra SN-Design
Skrevet Skrev: 25-09-2013 kl. 19:42
Flemming:
Dog vil jeg sige, at man burde kunne sætte en automatisk rykkerfunktion op,
sådan at kunder der var 2-3 dage over fristen, automatisk blev rykket og
tilskrevet rykkergebyr

Rigtig gode ide!

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.734
Fra København S
Tilmeldt 17. jul 07
Indlæg ialt: 498
Morten Rasmussen
Fra Amino ApS
Skrevet Skrev: 26-09-2013 kl. 13:41

Hej Rene 

Mange tak for dit forslag, det er helt klart noget vi vil tage med fremover i vores overvejelser når vi skal komme med nye features

De bedste hilsner 

Morten

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed