på Amino

Hvorfor jeg ville vælge dette frem for billysbilling ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 715
Fra Auning
Tilmeldt 15. nov 11
Indlæg ialt: 176
VDL Media
Fra VDL Media - www.SPORT4...
Skrevet Skrev: 04-06-2013 kl. 16:00

Jeg er ivrig bruger af billysbilling, deres produkt er godt og veludviklet. Men også dyrt for en lille virksomhed som min. Jeg har pt pr år ikke ret mange fakturere og hvis man lander på en omsætning omkring de 50-60k er det faktisk en ret stor udskrivning med 89kr pr måned. 

Derfor er det mit håb at dette program vil lave en betalings løsning hvor man betaler pr faktura eller et væsentligt mindre beløb pr måned, jeg tror og håber at dette kan få endnu flere firmaer til at vælge et sådan regnskabs program.

Man kunne fek sige at hvis man holdt sig under x antal faktura pr år så var prisen pr stk, så snart man nåede over denne grænse så ville prisen være pr måned og så forskellige priser.

Dette er mit håb, men i har jo helt sikkert allerede lagt en plan for prisen, jeg håber bare i har tænkt over der findes rigtig mange helt små virksomheder der bruger alt for mange penge på regnskab lige pt.  Der ville i kunne få en stor vækst.

De bedste hilsner fra en mand og mulig kunde som glæder sig til at se jeres priser

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

  • Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 04-06-2013 kl. 16:24

Tak for dit indspark.

Vi har endnu ikke lagt os fast på en pris, men synes ikke at Billy's Billings pris på 89 kr./md. er dyrt. Det koster rigtig mange penge at udvikle et regnskabsprogram og have supportere siddende.

Men fedt at du kommer med et konstruktivt bud på en alternativ prismodel.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 715
Fra Auning
Tilmeldt 15. nov 11
Indlæg ialt: 176
VDL Media
Fra VDL Media - www.SPORT4...
Skrevet Skrev: 04-06-2013 kl. 17:15

hej igen

Hvis du sammenligner med antal af faktura jeg kommer til at sende, så er det vel et sted imellem 15 og 25 på et år. Dermed bliver det ret dyrt at sende en faktura for et lille firma som mit. Jeg overvejer kraftig at spare Billys væk da det ganske enkelt ikke står til mål med mit forbrug lige pt.

Man kan også vende det om og sige sådan her : 

Hvis i har en model hvor man må sende feks et sted imellem 35 og 50 faktura hvor man betaler et lille beløb pr faktura, og derefter skal man over på en betalings model pr måned, så ville i få langt flere kunder

En anden måde kunne være sådan her : I kunne gøre det gratis de første 25-30 faktura og derefter tage et beløb pr måned. Så fanger i de små virksomheder der endnu ikke er helt igang endnu, og lokker dem ind i programmet og er klar til at tage dem når de er store. På den måde sikre i en fødekæde frem af rettet.

Man skal self ikke have 110% adgang uden at betale, jeres kommende inkasso system fek kunne være noget man skulle betale for at kunne koble sig på.

Det ville i hvert fald kunne lokke kunder væk fra de mange andre gode programmer der findes, samt begrænse tilgangen til disse.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 8.683
Fra Haslev
Tilmeldt 26. jul 07
Indlæg ialt: 1.525
Anja Lysholm
Fra Billigt Speak, Uforklarbar v/Anja Lys...
Skrevet Skrev: 04-06-2013 kl. 17:45

VDL Media :
Hvis du sammenligner med antal af faktura jeg kommer til at sende, så er det vel et sted imellem 15 og 25 på et år. Dermed bliver det ret dyrt at sende en faktura for et lille firma som mit. Jeg overvejer kraftig at spare Billys væk da det ganske enkelt ikke står til mål med mit forbrug lige pt.

Bruger du det ikke også til at bogføre i? For der er det vel efterhånden svært at finde noget der er billigere. (Summasummarum som ellers kostede et engangsbeløb, er også gået over til månedsbetaling nu.)

  • Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 715
Fra Auning
Tilmeldt 15. nov 11
Indlæg ialt: 176
VDL Media
Fra VDL Media - www.SPORT4...
Skrevet Skrev: 04-06-2013 kl. 18:33

nu tager det jo ikke 1000år at lave et lille regnskab i hånden :) Man kunne lige så godt bruge sådan et excel ark eller hvad de hedder :) Jeg mener bare at hvis de vil slå sig ud og også være noget for de nye og helt små virksomheder, så var det en måde at gøre det på. Ellers kan jeg virkelig ikke se hvorfor man skulle vælge feks Billys fra, da det virker rigtig godt.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 04-06-2013 kl. 22:04

Det er ikke vores tanke at du eller andre skal vælge os frem for Billys Billing pga. af prisen. Vi vil lave Danmarks fedeste og nemmeste regnskabsprogram, og det er derfor du/i skal vælge os. Smile

Men nu bliver du ved at skrive om hvor mange fakturaer du må sende til en given pris. Hos os må du sende ligeså mange du vil til 0 kr.! Det er altså selve bogføringsdelen, som kommer til at koste penge. Og synes du mod forventning ikke at den er pengene værd, ja så er du mere end velkommen til fortsat bare at bruge Dinero til at oprette og sende dine fakturaer ganske gratis fra. Og så kan du lave regnskabet i et excelark, som du selv skrive.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 210.021
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 46.448
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet Skrev: 05-06-2013 kl. 00:08

Jeg tror heller ikke det er de små prisforskelle der kommer til at trække kunder fra economic , summa, billy , dinero fremtid eller andet, Jeg tror det vil ende op i funktionalitet og seriøsitet - og det får vise sig. Jeg tror Dinero kan slå stort igennem - grundet deres grundighed kombineret med kontaktflade til iværsættere og en ganske sund ydmyghed overfor opgaven-

Derimod kan jeg være helt enig i , at det er mange penge for mange små at få et program til 100 kr om måneden, hvis man har 30 fakturaer om året, og den type ville jeg også anbefale at se på gratis programmer som winfinans small business - som så ikke byder samme faktura del, men dækker behovet over et år

Man skal dog naturligvis ha med, at man enten må tjene godt på de der 35 fakturaer per år - og så er de 100 kr for et regnskabsprogram ikke skræmmende.

For de som driver virksomhed og lever af den, ofte med mindst en mio i omsætning og 300.000  resultat før betaling til ejeren, er 100 kr om måneden ligemeget, og det vil mange nye unge webshops drømme sig til, men for folk med en indtjening på 20.000 om året, er det naturligvis meget at lægge 1200 kr i regnskabsprogrammet alene

venligst John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 34
Fra København
Tilmeldt 29. mar 13
Indlæg ialt: 8
Graficate
Skrevet Skrev: 05-06-2013 kl. 09:35

Det er vel også værd at nævne at man kan trække udgifter til bogføring fra i skat, på lige fod med alle andre udgifter som firmaet måtte have, indenfor gældende regler. 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 210.021
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 46.448
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet Skrev: 05-06-2013 kl. 11:14

Mesterton:
Det er vel også værd at nævne at man kan trække udgifter til bogføring fra i skat, på lige fod med alle andre udgifter som firmaet måtte have, indenfor gældende regler. 

ja absolut og det er helt stensikkert, at uanset regnskabsprogrammer taler lettere og lettere sprog for mange - og taler om salg og indkøb i dagligdags termer, så betyder det jo ikke at reglerne for moms eller ikke moms eller halv moms, angivelse af importmoms - og fradrag eller ikke fradrag for en masse special ting, er blevet lettere, og så giver de smarte letforståelige knapper i programmet jo ikke andet end falsk tryghed -

Næsten intet kan gå galt tror man måske, og det kan jeg garantere det kan, så jeg hører til de som anbefaler folk helt uden viden om bogføring, regnskab, moms og skat - i starten at tage hjælp fra en økonomikyndig, som ikke er ret dyr, sidder eksternt og bare får bilag som scan eller post og klarer utroligt meget på en time i ny og næ, til priser som vi har set helt ned til 3-400 kr for sådan en time

Alligevel vil jeg anbefale man skaffer et økonomiprogram. Dels for lettere at kunne følge med - dels for faktisk selv i løbet af lidt tid, selv at kunne overtage det daglige - eller alt, hvis man har tiden til det. Langt de fleste programmer, og jeg formoder dette også bliver tilfældet med Dinero, stilles gratis til rådighed for virksomheder (CVR registrerede under økonomi o.l.) som driver bogføring og revision, så man altid kan ha samme program selv som revisoren

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed