Det her program ser super interessant ud, jeg glæder mig til at bruge det i stedet for det jeg har som er lejet for en periode af gangen.
Ud over alle de andre ting som bliver skrevet her i debatten i forvejen, er der dog en lille ting som jeg syntes i skal overveje.
Jeg har webshoppen www.mynewcover.dk og der regner jeg med at der med tiden vil komme rigtig rigtig mange vare, så vil det være rart hvis Dinero havde varerne inddelt i selv valgt SKU nr. (stock keeping unit) med evt. søgning af SKU nr. For hvordan skal man ellers kunne finde en vare hvis varen er begravet blandt 5-600 andre vare.
Det er da vær at overveje.
Mvh Kim Sterup
Beskyt din telefon med et lækkert cover fra My New Cover.Kvit tobakken, ryg E-cigaretter se det hele på www.mynewcover.dk
Kim Sterup: Jeg har webshoppen www.mynewcover.dk og der regner jeg med at der med tiden vil komme rigtig rigtig mange vare, så vil det være rart hvis Dinero havde varerne inddelt i selv valgt SKU nr. (stock keeping unit) med evt. søgning af SKU nr. For hvordan skal man ellers kunne finde en vare hvis varen er begravet blandt 5-600 andre vare. Det er da vær at overveje.
God idé at kunne opdele sine produkter i kategorier. Det er bestemt værd at overveje, tak for det!
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Hej igen.
Jeg sidder her og følger udviklingen nøje af dette fine faktura program, men som skrevet højere oppe syntes jeg der mangler et nummer inddeling system af div. Vare i form af SKU nummer.
Er det noget der vil komme med i Dinero faktura, eller forbliver det i overvejelsen.
Jeg spørger fordi jeg selv har inddelt alle mine vare i SKU.
Mange af navne på mine vare minder om hinanden, og vil derfor give ekstra tid at finde hvis det ikke er inddelt i SKU nummer.
Hej Kim,
På nuværende tidspunkt har vi en meget lang liste af ting vi skal implementere, så tør ikke lovet noget omkring SKU-numre, men jeg synes dog at det lyder som en rigtig fornuftig ting at tilføje, så mon ikke at vi får det med. :)
Hej David.
Det er bare super godt at høre, jeg vil holde øje med når/hvis det kommer på, for jeg vil ikke går i gang med at ligge mine vare ind endnu og der med heller ikke begynde at bruge dinero, da jeg har virkelig brug for at der er noget nummer opdeling (SKU) på mine produkter, for ellers skal jeg jo bruge for langt tid på at finde div. vare, men jeg holder spændt øje. :-)
Mvh.Kim ( www.mynewcover.dk )
Hej igen.Jeg kan se at der er kommet varenummer mulighed i dinero det er super godt, der er dog et lille problem som jeg ikke kan finde løsning på.Når jeg skal bruge en vare som har fået et vare nummer og vil skrive den på min faktura, kan jeg ikke se nogen mulighed for at taste det varenummer jeg skal bruge når jeg opretter en faktura, det ser ud til at jeg skal lede efter min vare blandt de vare der er, eller er det bare mig der ikke kan finde det, eller er det bare ikke muligt at bruge varenummer til at sætte sine produkter på fakturaen ??
Med venlig hilsenKim Sterup
Hej Kim
Hvis du starter med at skrive varenummeret i varelinjen skulle der meget gerne komme en boks op under, hvor du kan vælge den rigtige vare.
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Hej Morten.Hvis jeg starter med at skrive vare nummeret på en vare som har fået et vare nummer, kommer det ikke frem, jeg har kun mulighed for manuelt at tilføje en ny vare til fakturaen.
Hvis jeg har en vare som har fået vare nummer 1010 da jeg oprettet produktet, burde jeg kunne skrive 1010 i feltet beskrivelse/varelinje og varen skulle komme frem, men det gøre den ikke, jeg får dette felt frem (+ nyt produkt) og ikke den vare jeg har tastet ind under vare nummeret 1010.Så hvis jeg har mange vare som minder om hinanden i teksten, kan det godt give problemer når man skal søge varen i varelinjen.Men den vare jeg har tastet ind under vare nummer 1010 eller en af de andre vare nummer, kommer ikke frem når jeg starter med at skrive vare nummeret, det virker mere som om den søger i vare navn på div. vare.
Tak for input. Du har ret, det vil give god mening. Jeg skriver det straks på vores liste.
Hej David.Takker mange gange.Jeg glæder mig til denne lille ændring bliver aktiv, for så vil jeg også begynde at bruge Dinero som jeg nu har ventet længe på at kunne bruge.
Mvh kim