Hej Martin
Martin Thorborg: Vores målgruppe er ikke avancerede webshops :-)
Vores målgruppe er ikke avancerede webshops :-)
Min shop er skam ikke avanceret :)
I skal selv styre om i vil have API, men jeg synes du virkelig skal tænke over det, inden du smider det helt fra dig! :)
API'en skal naturligvis være enkel :)
Mange hilsner
Mads
Først og fremmest fedt med ideen om et super simpelt faktura system, og (lad os nu se) simpelt bogføringssystem
Mit forslag til en lækker feature, ville være følgende:
Giv mig et system som kan håndtere at man opretter mange små ordrer henover en måned på den samme kunde, man skal kunne lave en følgeseddel på hver enkelt ordre, og ved slutningen af måneden skal jeg kunne samle alle månedens ordrer i EN faktura :), så ville jeg dælme blive en glad mand.
Jeg har prøvet 10 forskellige systemer af, og enten er det mig der er en idiot, eller også findes den mulighed bare ikke, medmindre, man bekoster et relativt dyrt system.
Og hey, hvis du kender noget som allerede i dag kan klare jobbet, så er jeg meget interesseret. Lige nu sidder jeg med nogle hjemmestrikkede regneark, som klarer jobbet for mig :(
Hilsen
Simon
Hvad med evt. at parre det op med Stripe (https://stripe.com/) så ens kunder kan betale online? Det koster 2,9 % + 30 cent per betaling, men ellers er det gratis.
Med venlig hilsen
Mikkel Olsen
Martin Thorborg: Mikkel Mikjær Christensen:Derudover så savner jeg automatisk rykker-procedure, det skal være sådan at jeg definerer mine ønsker, f.eks.: Det er let at lave, men jeg frygter at mange iværksættere vil glemme at reg. indbetalinger og så får kunderne rykkere som er uberettigede. Men ja, rykkermaskinen skal være super let og hurtig at bruge, også på mobilen!
Mikkel Mikjær Christensen:Derudover så savner jeg automatisk rykker-procedure, det skal være sådan at jeg definerer mine ønsker, f.eks.:
Hvis det kan indstilles, kan man selv sørge for at det passer med ens måde at bogføre på. Hvis man f.eks. kun registrer indbetalinger ca. hver 14. dag, kan man sætte det til først at sende rykker efter f.eks. 20 dage. Man kunne evt. også have mulighed for at oprette et skridt som hedder "Påmindelse til mig selv", så man f.eks. efter 18 dage kan få en påmindelse selv på mail: "Der bliver sendt automatisk rykker om 2 dage, husk at registrere indbetaling hvis den er faldet".
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Mikkel Olsen:Hvad med evt. at parre det op med Stripe (https://stripe.com/) så ens kunder kan betale online? Det koster 2,9 % + 30 cent per betaling, men ellers er det gratis.
Designer og ejer af tøjmærket, Influence by vision.Min Linkedin profil
Simon Peter Langkilde Jakobsen: Giv mig et system som kan håndtere at man opretter mange små ordrer henover en måned på den samme kunde, man skal kunne lave en følgeseddel på hver enkelt ordre, og ved slutningen af måneden skal jeg kunne samle alle månedens ordrer i EN faktura :), så ville jeg dælme blive en glad mand. Jeg har prøvet 10 forskellige systemer af, og enten er det mig der er en idiot, eller også findes den mulighed bare ikke, medmindre, man bekoster et relativt dyrt system.
THIS!
Det er pænt kedeligt at lave følgesedler manuelt, hvis man nemt kunne vælge kunde + vare og derved printe en følgeseddel - Sååå!
Ps. Simon, hvis du finder det så sig lige til.
Mikkel Olsen: Hvad med evt. at parre det op med Stripe (https://stripe.com/) så ens kunder kan betale online? Det koster 2,9 % + 30 cent per betaling, men ellers er det gratis.
MichaelValentin:Hvis det kan indstilles, kan man selv sørge for at det passer med ens måde at bogføre på. Hvis man f.eks. kun registrer indbetalinger ca. hver 14. dag, kan man sætte det til først at sende rykker efter f.eks. 20 dage. Man kunne evt. også have mulighed for at oprette et skridt som hedder "Påmindelse til mig selv", så man f.eks. efter 18 dage kan få en påmindelse selv på mail: "Der bliver sendt automatisk rykker om 2 dage, husk at registrere indbetaling hvis den er faldet".
Simon Peter Langkilde Jakobsen:Giv mig et system som kan håndtere at man opretter mange små ordrer henover en måned på den samme kunde, man skal kunne lave en følgeseddel på hver enkelt ordre, og ved slutningen af måneden skal jeg kunne samle alle månedens ordrer i EN faktura :), så ville jeg dælme blive en glad mand.
På nuværende tidspunkt har jeg ikke behov for anden løsning i forhold til on-betaling da jeg har betalt for et helt år med de løsninger jeg har nu på begge mine sider. Jeg er også tilhænger af have en fast pris.