på Amino

Hvad skal det kommende økonomisystem kunne?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5 Næste >
Amino-karma 2.392
Fra Odense
Tilmeldt 1. jan 12
Indlæg ialt: 393
Mads Herlev
Fra Babytoys.dk
Skrevet Skrev: 20-04-2013 kl. 10:12

Hej Martin

Martin Thorborg:

Vores målgruppe er ikke avancerede webshops :-)

Min shop er skam ikke avanceret :) 

I skal selv styre om i vil have API, men jeg synes du virkelig skal tænke over det, inden du smider det helt fra dig! :)

API'en skal naturligvis være enkel :)

Mange hilsner

Mads

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 6.253
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. okt 12
Indlæg ialt: 1.221
Simon Peter Langkilde Jakobsen
Fra ZenzIOT ApS
Skrevet Skrev: 20-04-2013 kl. 10:31

Først og fremmest fedt med ideen om et super simpelt faktura system, og (lad os nu se) simpelt bogføringssystem Smile

Mit forslag til en lækker feature, ville være følgende:

Giv mig et system som kan håndtere at man opretter mange små ordrer henover en måned på den samme kunde, man skal kunne lave en følgeseddel på hver enkelt ordre, og ved slutningen af måneden skal jeg kunne samle alle månedens ordrer i EN faktura :), så ville jeg dælme blive en glad mand.

Jeg har prøvet 10 forskellige systemer af, og enten er det mig der er en idiot, eller også findes den mulighed bare ikke, medmindre, man bekoster et relativt dyrt system.

Og hey, hvis du kender noget som allerede i dag kan klare jobbet, så er jeg meget interesseret. Lige nu sidder jeg med nogle hjemmestrikkede regneark, som klarer jobbet for mig :(

Hilsen

Simon

  • Amino Karma for indlæg: 14
Amino-karma 248
Fra Aabenraa
Tilmeldt 3. feb 10
Indlæg ialt: 63
Mikkel Olsen
Skrevet Skrev: 20-04-2013 kl. 11:29

Hvad med evt. at parre det op med Stripe (https://stripe.com/) så ens kunder kan betale online? Det koster 2,9 % + 30 cent per betaling, men ellers er det gratis. 

Med venlig hilsen

Mikkel Olsen

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 2.848
Fra København
Tilmeldt 11. jun 08
Indlæg ialt: 661
MichaelValentin
Fra Signifly ApS
Skrevet Skrev: 20-04-2013 kl. 13:38

Martin Thorborg:
Mikkel Mikjær Christensen:
Derudover så savner jeg automatisk rykker-procedure, det skal være sådan at jeg definerer mine ønsker, f.eks.:
 

Det er let at lave, men jeg frygter at mange iværksættere vil glemme at reg. indbetalinger og så får kunderne rykkere som er uberettigede. Men ja, rykkermaskinen skal være super let og hurtig at bruge, også på mobilen!

Hvis det kan indstilles, kan man selv sørge for at det passer med ens måde at bogføre på. Hvis man f.eks. kun registrer indbetalinger ca. hver 14. dag, kan man sætte det til først at sende rykker efter f.eks. 20 dage. Man kunne evt. også have mulighed for at oprette et skridt som hedder "Påmindelse til mig selv", så man f.eks. efter 18 dage kan få en påmindelse selv på mail: "Der bliver sendt automatisk rykker om 2 dage, husk at registrere indbetaling hvis den er faldet".

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 170
Fra København
Tilmeldt 9. apr 11
Indlæg ialt: 30
Sofie Vestergaard
Fra Influence by vision
Skrevet Skrev: 21-04-2013 kl. 00:59
Mikkel Olsen:

Hvad med evt. at parre det op med Stripe (https://stripe.com/) så ens kunder kan betale online? Det koster 2,9 % + 30 cent per betaling, men ellers er det gratis. 



Lyder dyrt! Jeg holder mig så vidt muligt fra alle de der firmaer, der vil have procenter af mit salg! Transaktionsomkostningerne er de samme for en stor eller lille betaling. De har totalt regnet den ud! Det lyder ikke af så meget, men er en riiigtig god deal for dem i længden og bliver meget mere end man ville have synes var rimeligt hvis man fik en samlet pris. Vil du virkelig gerne af med 3% af din indtjening bare fordi det er lidt nemmere end at modtage betaling via netbank? Så ville jeg hellere give mine kunder 3% rabat hvis de betaler tidligt.

Designer og ejer af tøjmærket, Influence by vision.
Min Linkedin profil

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 8.054
Fra KBH
Tilmeldt 9. apr 12
Indlæg ialt: 1.592
M
Skrevet Skrev: 21-04-2013 kl. 01:29

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Giv mig et system som kan håndtere at man opretter mange små ordrer henover en måned på den samme kunde, man skal kunne lave en følgeseddel på hver enkelt ordre, og ved slutningen af måneden skal jeg kunne samle alle månedens ordrer i EN faktura :), så ville jeg dælme blive en glad mand.

Jeg har prøvet 10 forskellige systemer af, og enten er det mig der er en idiot, eller også findes den mulighed bare ikke, medmindre, man bekoster et relativt dyrt system.

THIS!

Det er pænt kedeligt at lave følgesedler manuelt, hvis man nemt kunne vælge kunde + vare og derved printe en følgeseddel - Sååå!

Ps. Simon, hvis du finder det så sig lige til.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 157.981
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.289
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 21-04-2013 kl. 08:17

Mikkel Olsen:

Hvad med evt. at parre det op med Stripe (https://stripe.com/) så ens kunder kan betale online? Det koster 2,9 % + 30 cent per betaling, men ellers er det gratis. 



Vi vil meget gerne parre det op med en online betalingsudbyder og der har vi flere ideer.
Så noget kommer der en dag!

De bedste hilsner

Martin

 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 157.981
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.289
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 21-04-2013 kl. 08:18

MichaelValentin:
Hvis det kan indstilles, kan man selv sørge for at det passer med ens måde at bogføre på. Hvis man f.eks. kun registrer indbetalinger ca. hver 14. dag, kan man sætte det til først at sende rykker efter f.eks. 20 dage. Man kunne evt. også have mulighed for at oprette et skridt som hedder "Påmindelse til mig selv", så man f.eks. efter 18 dage kan få en påmindelse selv på mail: "Der bliver sendt automatisk rykker om 2 dage, husk at registrere indbetaling hvis den er faldet".


Du kan roligt regne med at vores rykkersystem bliver det bedste på markedet.
Vi har store tanker om, hvor simpelt det skal være for dig.
Så glæd dig til at se hvad der kommer.

De bedste hilsner

Martin

 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 157.981
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.289
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 21-04-2013 kl. 08:20

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Giv mig et system som kan håndtere at man opretter mange små ordrer henover en måned på den samme kunde, man skal kunne lave en følgeseddel på hver enkelt ordre, og ved slutningen af måneden skal jeg kunne samle alle månedens ordrer i EN faktura :), så ville jeg dælme blive en glad mand.



Kan du ikke forklare mig i hvilken situation du bruger det?
Jeg skal forstår præcis hvad du mener.

De bedste hilsner

Martin

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 21-04-2013 kl. 11:12

På nuværende tidspunkt har jeg ikke behov for anden løsning i forhold til on-betaling da jeg har betalt for et helt år med de løsninger jeg har nu på begge mine sider. Jeg er også tilhænger af have en fast pris.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 4 ud af 5 (43 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5 Næste >

RSS-feed