på Amino

Velkommen til Dinero Project

Side 5 ud af 11 (101 indlæg) « Første ... < Forrige 3 4 5 6 7 Næste > ... Sidste »
Amino-karma 23
Tilmeldt 14. apr 13
Indlæg ialt: 4
WarSale
Fra WarSale.dk
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 15:52

Som det er nu, skal man trykke i venstre side, på et ikon, for at kunne tilgå hver faktura for at tilføje den betaling der sker fra kunden, her ville jeg synes det var smart at man kan trykke på hele linjen, altså så det hele bliver en stor knap istedet.

  • Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 15:55

jvk:
Ahh takker, synes dog det virker lidt forvirrende, måske I kunne finde noget mere passende :) ? Troede knappen tilføjede en ekstra post til fakturaen.

Ja, det kan være at vi fx. skal ændre teksten til "Registrere betaling" eller noget i den retning...

jvk:
Derudover virker statistikken med sølje diagrammet ikke, men det må I have set?

Bruger du Firefox? Her virker den ikke, men det bliver løst i starten af næste uge.

jvk:
Det kunne også være fedt hvis der blev tilføjet en mulighed for at se, "tilgodehavende" eller lign. :) ? Kan nemlig ikke se pointen i at man bare har noget som hedder Indtægter og Resultat og som er samme tal, medmindre det er noget til regnskabsprogrammet, men det ville stadig være lækkert med "tilgodehavende" :)

Ja, det er fordi vi også vil tilføje udgifter her. Men du har ret i at tilgodehavende ville være lækkert at kunne se. Vi kigger på hvordan vi kan løse det. Tak. :)

jvk:
Mulighed for at tilføje egen "Enhed" når man laver ny faktura, kunne forestille mig at nogen kunne bruge m^3 og kg.

Ja, det kan du have ret i. Umiddelbart tror jeg i første omgang ikke laver det så man selv kan tilføje enheder, men du har ret i at vi nok skal kigge på om vi har alle gængse med.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.676
Fra Randers C
Tilmeldt 2. apr 11
Indlæg ialt: 435
Sebastian Stoll
Fra Sebastian Stoll
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 15:56

Hvorfor bliver jeg ved med at få e-mails herfra?

Jeg har afmeldt mig for længst år næsten en hver 2. minut, og det er virkelig stressende! :-)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 15:58

jvk:
"Fun facts" - kunne indeholde en post som hedder "Samlede faktura beløb" så man kan se hvor meget der bliver "kradset" ind via programmet :) Også en mindre ide.

Det er sjov idé, men vi er bange for at vi ikke ville kunne styre rigtigheden i det. Der vil sikkert være en del som for sjovt i starten til lave fakturaer på "100.000.000 kr" eller noget i den retning. :)

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 11
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 16:01

WarSale:

Som det er nu, skal man trykke i venstre side, på et ikon, for at kunne tilgå hver faktura for at tilføje den betaling der sker fra kunden, her ville jeg synes det var smart at man kan trykke på hele linjen, altså så det hele bliver en stor knap istedet.

Ja, vi skal arbejde videre med listen, så den bliver smartere...

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 16:02

Sebastian Stoll:

Hvorfor bliver jeg ved med at få e-mails herfra?

Jeg har afmeldt mig for længst år næsten en hver 2. minut, og det er virkelig stressende! :-)

Godt spørgsmål... Jeg får en Amino-dude til at kigge på det. Beklager.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 794
Tilmeldt 11. jul 12
Indlæg ialt: 202
jvk
Skrevet Skrev: 14-04-2013 kl. 16:24

Perfekt, og ja bruger firefox, så må være derfor :)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 31
Fra Aarhus
Tilmeldt 11. apr 13
Indlæg ialt: 6
Sebastian Broholm
Skrevet Skrev: 15-04-2013 kl. 16:18

Når man opretter et produkt og vil lave en faktura med f.eks. 1,5 times arbejde, kan man ikke skrive 1,5 men kun 1.5. Ved ikke om det er bevidst, men vil lige nævne det :)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 15-04-2013 kl. 16:26

Sebastian Broholm:
Når man opretter et produkt og vil lave en faktura med f.eks. 1,5 times arbejde, kan man ikke skrive 1,5 men kun 1.5. Ved ikke om det er bevidst, men vil lige nævne det :)

Tak for det Sebastian. Det var ikke bevidst. :)

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 794
Tilmeldt 11. jul 12
Indlæg ialt: 202
jvk
Skrevet Skrev: 15-04-2013 kl. 16:38

Sad lige og kiggede lidt igen, det ville være cool med en "rykker" knap funktion på forfaldne regninger, som kunne lave en rykker mere eller mindre automatisk, med henvisning til det gamle faktura nr. og eventuel automatisk rente regning ? Derudover kunne det være smart med en markering, som viser at der er sendt en rykker.

Det var bare lige nogen forslag til nogle mindre ændringer som kunne gøre programmet lidt "bedre" :)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Side 5 ud af 11 (101 indlæg) « Første ... < Forrige 3 4 5 6 7 Næste > ... Sidste »

RSS-feed