på Amino

Derfor skal du bruge 2D barcodes i din markedsføring

Med 2D barcodes er det endelig muligt at skabe kreativ "call to action" på traditionelle trykte medier såsom; print annoncer, outdoor, tilbudsaviser, magasiner, postkort og emballage. Samtidig er 2D barcodes et utroligt stærkt medie til at hverve permissions, om det så er e-mail adresser eller telefon numre. Ved brugen af 2D barcodes får du mulighed for at lære mere om din målgruppe, alle scan kan registreres og analysere

 


Skrevet 05-02-2011 00:37   af   Anonymous

Kommentarer

Kim skrev  re: Derfor skal du bruge 2D barcodes i din markedsføring   den 19-03-2011 kl. 23:02

Hej. Kan undre mig over der ikke er mere opmærksomhed omkring de muligheder der ligger i 2D barcodes.

Har de sidste par måneder, i forbindelse med kundebesøg, spurgt indtil om de kendte til 2D koder. Det gjorde de ikke. Det er alle firmaer som er i den kreative branche.

På vores egne visitkort er skrift som normalt men også et tags/2D kode med de samme oplysninger.

Vi må igang, med at bruge dem