på Amino

Fremtiden for gruppen?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 389
Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. aug 08
Indlæg ialt: 69
Marc Thodsen
Skrevet Skrev: 05-12-2008 kl. 21:56

Jeg har valgt at lave dette Debatoplæg, da jeg gerne vil se hvad vi skal med denne gruppe?

Skal gruppen køre prof. eller bare en hobby?

Skal deres laves en hjemmeside eller blive her på Amino?

Hvis i har nogle ide'er som i syntes denne gruppe mangler, så skriv det så tager vi det op til en snak.

Mvh Marc Thodsen

  • Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 170
Tilmeldt 30. mar 06
Indlæg ialt: 35
gbl
Skrevet Skrev: 08-12-2008 kl. 14:25

Hej Marc og alle jer andre

Jeg har tidligere (her på Amino) været med til at se om vi kunne få en netværksgruppe for det syd/sønderjyske op at stå. Det lykkedes desværre bare aldrig.

Jeg synes initiativet med denne gruppe er rigtig godt, og ser det som en fornuftig start. Jeg har forsøgt at starte en diskussion, hvor vi kunne præsentere os - men indtil videre er vi blot 2 der har lavet en kort præsentation. Som jeg ser det, kunne det være rart, hvis vi først og fremmest, fik præsenteret os selv, så vi alle havde et overblik over hvem der er med i gruppen. Dernæst kunne man jo se, om ikke at man kunne begynde at sparre lidt, eller finde nye samarbejdspartnere.

Jeg tror at det jeg prøver at sige er - lad os blive på Amino her i starten - så kan vi hen af vejen se om der er "gang" nok i gruppen, til evt. at flytte til egen side. Ellers kunne jeg da godt forestille mig, at vi kunne mødes et par gange om året og diskutere forskellige temaer. P.t. ville det jo være helt oppe i tiden med et emne der hedder "Finanskrisen - Hvordan bevarer du din indtjening" eller lign. Personligt kunne jeg også godt tænke mig at høre mere omkring hvordan I andre får nye kunder - for det synes jeg er rigtig svært.

Kom nu ud af busken alle sammen og skriv lidt om jer selv eller jeres virksomhed, så vi kan få startet denne gruppe op :-)

  • Amino Karma for indlæg: 11
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed