på Amino

Partner søges til opstart af rengøring og vinduspudsning virksomhed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 31-03-2011 kl. 14:47

Jeg har længe gået med tanken om at starte mit eget lille firma i vejle. Jeg har netop opsagt mit faste arbejde for at kunne få taget nogle kurser, for derefter at finde et deltids job som jeg kan kombinere med det kommende firma.

 

Men det kunne være spændende at finde en partner med et måske godt netværk i trekantsområdet. jeg har allerede en del spændende ideer og også kontakt til "kommende" kunder:)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 279
Fra Middelfart
Tilmeldt 29. jun 10
Indlæg ialt: 66
Tina Johansen
Fra DAMAVI
Skrevet Skrev: 31-03-2011 kl. 14:59

Hej Rasmus

Jeg er ikke selv interesseret, men jeg kender en person i Vejle, der har gjort rent i mange år.

Jeg har selv foreslået hende at starte selv, da jeg mener hendes ekspertise kan give en rigtig god forretning. men det er hun ikke lige for.

Jeg tror ikke hun er intereseret i at være partner og slet ikke i at klare alt det praktiske med løn, skat osv. Men som arbejdskraft, evt. som deltid til en start?

Sig til hvis jeg skal høre hende ad, skal mødes med hende i weekenden.

NB. hun er sidst i 50´erne, og i god fysisk kondition:-)

Mvh. Tina

DAMAVI

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 31-03-2011 kl. 15:37

Hej Tina. Rigtig pænt af dig at anbefale hende, men indtil videre skal jeg bare have firmaet op at køre. så med henblik på ansættelser er det ikke lige det der er aktuel endnu, men hvis jeg får en god start så vil jeg gerne henvende mig igen:)

 

Mvh rasmus

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed