på Amino

sker der noget på gruppen

Side 3 ud af 7 (61 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Amino-karma 8
Fra Vonge
Tilmeldt 26. feb 10
Indlæg ialt: 2
Storgaard Innovation
Skrevet Skrev: 18-09-2013 kl. 18:01

Jeg er også med i gruppen - har en virksomhed (enkeltmands) som hedder Storgaard Innovation - jeg arbejder med LEAN og forandringsledelse - har eksisteret i lidt over 3 år, og har rigtig godt gang i mit firma.

Jeg deltager gerne i et netværk, hvis det kommer på tale.

Hilsen

Erna Storgaard 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma -32
Tilmeldt 23. jul 09
Indlæg ialt: 5
Ejnerson
Skrevet Skrev: 18-09-2013 kl. 18:11

Hej Alle

Lyder som en rigtig god idé med noget netværk på tværs! 

Jeg selv er medejer af en iværksættervirksomhed og vi har netop i mandags lanceret vores nye hjemmeside www.salgsshoppen.dk hvor vi har lavet en - synes vi selv - unik designer til alle former for profilprodukter lige fra visitkort til messeudstyr. 

Ville være dejligt om vi kunne få mere gang i denne gruppe. 

Mange hilsener

Ejner Sønniksen

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.552
Fra kolding
Tilmeldt 11. jun 10
Indlæg ialt: 356
jannie N
Fra Jannie Nielsen
Skrevet Skrev: 18-09-2013 kl. 19:36

Jeg tør ikke sige med sikkerhed at jeg kan komme til et fysisk netværksmøde, men sæt i andre en dato, så må jeg finde ud af om det kan hænge sammen med familieliv osv.

Når det så er sagt, så synes jeg måske at der skal være et overordnet tema for et sådant møde -ellers bliver det bare et blandt mange, som ingen rigtigt får noget ud af. Kunne være forretningsplaner osv for dem der har brug for det, det kan være markedsføring i forskelligafskygning (jeg ved noget om én slags, men ikke en bjælde om andre fx), det kan være "jeg vil gerne i kontakt med firma-x, hvem kender nogen der?" eller hvad man ellers synes, der er jo en skov af muligheder.

Et netværksmøde med kun det ene formål at mødes, det er da hyggeligt, bevares... det er bare sjældent der er ret mange der får ret meget ud af det.

Ønsker alle en god aften

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 198
Fra Vamdrup
Tilmeldt 17. jun 07
Indlæg ialt: 49
Niels Bager
Skrevet Skrev: 18-09-2013 kl. 21:30

Jeg er enig med Jannie en agenda for et fysisk møde, der er mange muligheder

Er der stemning for et fysisk møde ?

Hvad kunne du evt tænke dig på sådan et møde ?

Forslag til hvor det kunne afholdes ? (naturligvis alt efter antal tilmeldinger )

Jeg tænkte på om det evt kunne være en idé at hvis der kommer et møde at det skulle være ok

at invitere 1 med pr. deltager ?

det var hvad jeg lige havde, kom frisk hvis vi skal videre

_______________________

Revidan.dk - Rengøring - Vinduespolering - Facaderens - Algebekæmpelse

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.552
Fra kolding
Tilmeldt 11. jun 10
Indlæg ialt: 356
jannie N
Fra Jannie Nielsen
Skrevet Skrev: 18-09-2013 kl. 21:52

hej Niels

der var forslag om fysisk møde i Christiansfeld længere tilbage i tråden. Jeg ved ikke hvor det er eller hvor mange mennesker faciliteterne tillader.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.322
Fra Gram
Tilmeldt 8. jan 07
Indlæg ialt: 352
Korntved
Skrevet Skrev: 18-09-2013 kl. 22:11

Hejsa

Jeg deltager også gerne i et netværksmøde, Christiansfeld er fint for mig, jeg sidder i et Iværksætterhus i Rødding, hvor vi også har mødefaciliteter hvis det skulle være en mulighed.

Kort om mig....Jeg har været selvstændig siden 2007 - først med regnskabsfirma, og i dag fuldtids professionel netværker.

Hører gerne forslag til mødedag og synes agendaen i første omgang kunne være at lære hinanden at kende, evt. tage gæster med, og så efterfølgene se, om der er basis for yderligere netværks arrangementer, og finde formen for dem.

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 54
Fra Christiansfeld
Tilmeldt 25. nov 05
Indlæg ialt: 13
Trunte
Skrevet Skrev: 19-09-2013 kl. 06:47

Hej igen

Min, her og nu, holdning er at jeg nok ikke kan bruge nogle af jer til noget, men jeg ved også at hvis jeg mødes med jer til en uforpligtigende snak om hvad I faktisk går og laver, ville jeg helt sikkert kunne se nye muligheder for udvikling af mit eget firma og jeg er ikke i tvivl om at det ville gavne både mig og mit firma på sigt.

Jeg ved også at hvis første møde bliver med en fast agenda, er det for fastlåst til mig. Så ligner det et aftenmøde/kursus hvor man snakker indenfor en specifik rammen og den slags tilbud syntes jeg personligt der er nok af.

Jeg vil meget hellere udvide mit eget netværk med folk der kan noget helt andet end jeg og som tænker helt anderledes end jeg, for det er der udvikling og nytænkning ligger.

Og når der så hurtigt kommer så meget respons i en ellers uddød gruppe må det være fordi der er flere der rigtig gerne vil have der skal ske noget og så skal man da smede mens jernet er varmt og ikke risikere at det hele fuser ud igen. Derfor siger jeg igen:

Hvis nogen vil mødes, i nærmeste fremtid, til en helt uforpligtigende snak om hvem vi er og hvad vi kan, lægger jeg gerne lokale og kaffe til i Christiansfeld.

Jeg har plads til ca. 25, men kommer der kun 8-10 stykker, bliver det nok mere givtigt for den enkelte.

Hilsen Trunte.

 

 

 

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 199
Fra Give
Tilmeldt 11. sep 09
Indlæg ialt: 55
Ole Brønd
Skrevet Skrev: 19-09-2013 kl. 09:23

Jeg har besøgt og givet lidt undervisning hos flere netværksgrupper. Det har altid været givtigt. Mange går med den opfattelse, at det netop er de personer man er sammen med i netværket, der skal kunne bidrage med information, men vil du have fuldt udbytte af dit netværk, skal du også trække på de mange personer og forbindelser, som din netværksgruppe har.

Nogle gange bliver man også overrasket over de informationer og opgaver de forskellige egentlig har. F.eks. har jeg ikke skrevet i min profil, at jeg startede en fysisk butik for en del år siden, bankede den hurtigt op i omsætning og solgte den.

Jeg tror du har ret i, at første møde skal være hvor vi kort præsenterer os for hinanden. Det skal ikke være en livsberetning, men en meget kortfattet information om hvad man kan tilbyde og hvad man søger.

Det kan f.eks. være som denne her.

Jeg hedder Ole Brønd. Jeg har bopæl i Give, men er ofte i Sønderborg og mit arbejdsområde er hele Danmark. Jeg er jeg den meget kreative idemand, der er god til at sparre med andre, så de kan få nye ideer eller få tilført deres ide et friskt indspark. Min baggrund er 30 års erfaring som salgs- og marketingchef for forskellige internationale virksomheder. Jeg har arbejdet inden for ejendomshandel, salg af erhverv, B2B, har haft egen butik og arbejder nu som foredragsholder og afholder kurser. Jeg kan også hjælpe på det personlige plan og hjælpe dig til at blive en endnu bedre chef/leder. Jeg ønsker så stort et netværk som muligt, da det er en god måde at profilere sig selv på og vise hvem man er, hvad man kan og hvorfor andre skal vælge mig som samarbejdspartner/foredragsholder/kursusleder. 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 198
Fra Vamdrup
Tilmeldt 17. jun 07
Indlæg ialt: 49
Niels Bager
Skrevet Skrev: 19-09-2013 kl. 12:15

Udemærkede idéer, præsentationsmøde og ordet er frit, så er man da i gang

 

_______________________

Revidan.dk - Rengøring - Vinduespolering - Facaderens - Algebekæmpelse

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 391
Fra Vejle
Tilmeldt 10. sep 13
Indlæg ialt: 105
OliverogSis
Fra Oliver & Sis
Skrevet Skrev: 19-09-2013 kl. 12:32

Jeg er frisk på et møde.

For mit vedkommende kan små ting os bruges, kan være nogen ikke er så åben for at hjælpe, men bund og grund bliver vi nød til og hjælpe hinanden igennem krisen.

Man kommer ikke langt med og være selvfed, så hvis jeg kan bring med en ting eller to, og få lidt igen, så er sådan et møde super.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 3 ud af 7 (61 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »

RSS-feed