på Amino

15 medlemmer - hvad skal vi med hinanden?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 6.633
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. aug 07
Indlæg ialt: 1.407
Mette Glargaard
Fra Psykoterapeut og parte...
Skrevet Skrev: 13-11-2008 kl. 20:12

Ja, spørgsmålet giver jo sig selv, hvad håber i at få ud af Amino Nord?

- og velkommen til de nye i gruppen :)

Mette

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 428
Fra tylstrup
Tilmeldt 9. aug 07
Indlæg ialt: 112
corona
Skrevet Skrev: 13-11-2008 kl. 20:45

Det ville jo være dejligt hvis vi kunne hjælpe hinanden, nordjylland er jo trods alt ikke ret godt repræsenteret på debatten.

Hvis man kunne tilbyde hinanden hjælp ud fra de erfaringer man har, give gode råd om hvor man kan få hjælp, til diverse opgaver, det betinger jo selvfølgelig at der er nogen at sparre med.

Så 15 medlemmer er jo ikke så mange, men det må vel komme hen af vejen, hvis det vi kan tilbyde herinde virkleig frister.

Nu er det jo et lukke forum, så derfor kunne jeg godt tænke mig en lidt nærmere præsentation af de enkelte medlemmer, hvad de står for, hvilken slags forretning de driver, hvor de enkelte rent fysisk befinder sig, osv, men det ved jeg jo ikke om det også er jeres intensioner.

jeg kunne forresten godt bruge en samarbejdspartner til en forretning i antivitetsbranchen, og nu skriver jeg noget som måske ikke er så vel set, nemlig at det gerne må være en førtidspensionist eller lignende.

Jeg har en lejlighed i forbindelse med forretningen, og den kan lejes, desværre har vi ikke tid til at passe forretningen som er på ca. 300 kvadratmeter og fyldt med antiviter, genbrugsmøbler og alt hvad man kan tænke sig af ting fra diverse dødsboer.

så hvis i eller nogen i kender kunne have interesse i et sådant samarbejde, hører jeg gerne fra jer.

forretningen ligger ca. 25 km nordvest for aalborg

det var noget af det jeg kunne tænke mig at bruge denne gruppe til, nemlig skabe nogle forretningsmæsside kontakter, det ville jeg ikke gøre i det store forum

Mvh Kronborg

 

Amino-karma 2.233
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. okt 05
Indlæg ialt: 562
Bent A.
Fra T-shirtshop.dk
Skrevet Skrev: 13-11-2008 kl. 21:01

Har altid været lidt misundelig på de kjøwenhavnere, at de bare kunne rende sammen en fredag til uformel snak.

så et møde af og til et sted i Nordjylland, uformelt eller med et emne.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed