på Amino

Praktiske råd om Amino-grupper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 14.389
Fra København K
Tilmeldt 8. jan 06
Indlæg ialt: 3.643
Anette Sand
Fra Regnskabsskolen ApS
Skrevet Skrev: 29-06-2009 kl. 19:00

Hej alle

Hvis der er nogle af jer, som er nye i forhold til Aminogrupper, kan jeg fortælle, at I på forsiden (hvor man kan se, hvem der har meldt sig ind og hvad der er af nye indlæg) kan fra- eller tilvælge om man vil have mails, hver gang der foregår noget i gruppen.

Hvis man er tilmeldt, kan man fravælge enkelte "tråde", sådan at man får mail, hver gang der sker noget, men hvis der er megen gang i en diskussion, og man ikke gider alle de mails, kan de fravælges inde i tråden.

Tråd? Dette er det første indlæg i en tråd. Hvis du besvarer mit indlæg, skriver du i samme tråd. Hvis du starter en ny diskussion med en ny overskriv, er det en ny tråd.

Et andet lille ord, vi bruger en del her på Amino er:  PM. Du kan sende en Privat Meddelelse til en registreret Aminobruger ved at klikke på deres navn (og så vælge funktionen til venstre i billedet). Den, du har skrevet til, får så en meddelelse fra Amino om, at der ligger en besked klar.

Dbh
Anette

 

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 33
Tilmeldt 23. jul 10
Indlæg ialt: 7
Maiken Christina
Skrevet Skrev: 23-07-2010 kl. 16:53

Hej Anette !

Tak for dine brugebare oplysninger. Det er lige sådan noget, man har brug for når man er ny herinde, som jeg erSmile

Mange hilsner fra

Maiken Chrisitna

  • Amino Karma for indlæg: 11
Amino-karma 11
Fra Odense
Tilmeldt 13. mar 14
Indlæg ialt: 3
Charlotte
Skrevet Skrev: 03-06-2014 kl. 21:47

Hejsa!

Ja, det er rigtig dejligt med lidt info som ny :-)

Siger mange tak!

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed