på Amino

Forhandlere søges.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Amino-karma 3.747
Fra Give
Tilmeldt 4. nov 07
Indlæg ialt: 912
Lars Hyldegård
Skrevet Skrev: 05-06-2009 kl. 17:41

Hej,

Jeg har netop postet dette indlæg inden på debatforumet her på Amino, men syntes da også lige at i skulle se det direkte.

Man ved jo aldrig om der skulle sidde en som syntes at det ville passe perfekt.

Vi snakkes.

PS. i er meget velkomne til at tage en masse spændende emner op her i gruppen "alternativ energi".

Mvh

Lars H.

 

 

Kan du sælge kvalitetsvarmepumper?

Jeg søger et antal forhandlere, fordelt over hele DK, til at sælge mine produkter på ren provisionsbasis. (se mere om produkterne her).

Jeg forestiller mig at du i dag allerede har et firma som sælger andre tekniske produkter, ønsker at udvide med tekniske produkter eller måske står og mangler det rigtige produkt for at komme igang.

Uanset hvilken af de ovennænvte situationer du er i, så vil jeg naturligvis hjælpe dig godt igang med salget, hvis du ønsker dette, samt levere brochure og lign.

Om du ønsker at sælge via nettet, opsøgende salg eller fysisk butik er ikke vigtigt for mig og det er heller ikke så vigtigt om du har kapacitet til at sælge 5 eller 40 produkter om måneden, men det er MEGET vigtigt at du har evnerne til at sætte dig grundigt ind i det tekniske for at kunne rådgive kunderne på en ordentlig og reel måde.

I henhold til nærmere aftale så vil du komme til at fakturere mig et fast beløb per solgt produkt.

Jo flere solgte produkter, jo højere beløb, per solgt enhed, vil du have mulighed for at forhandle dig frem til.

Hvis du er interesseret og mener at du og dit firma vil kunne tjene på at indgå et samarbejde, så vil jeg meget gerne høre fra dig på følgende email.: forhandler@energi-grossisten.dk

Skriv gerne lidt om hvilken type firma du driver i dag, beliggenhed, antal ansatte, størrelse, nuværende produktsortiment og andet som kan have interesse.

Jeg ser frem til at høre fra så mange som muligt.

Mvh

Lars H.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

RSS-feed