Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ungdomshuset t-shirt

Side 9 ud af 13 (125 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
FANTASTISK godt indlæg, Lone. Jeg kunne ikke være mere enig med dig (i begge sager). Og ja, jeg er også ryger :)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 20:40
Tak Mikkel! :-)  Det er rart med lidt opbakning, nu hvor mine fingre på det nærmeste bløder, efter al det skriveri! ;-)

- Edit: Især fordi jeg først have skrevet halvdelen af indlægget én
gang, inden Firefox crashede. Jeg måtte dykke dybt ned i min
tålmodighedsbrønd, for at finde styrken til at starte forfra.
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:35
Hej Lone

Du har ret og jeg har taget fejl.

Giv dem nu bare det f***ing ungdomshus. :)

Mvh.

James

Im Out.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:39
James. Du har udrettet det umulige. Du har fået mig til at tabe mælet.
Jeg har nu stirret på din post i flere minutter, uden at ane hvad der
skulle trille ud af min - allerede åbne - mund. (min kæreste - der
fortsat mener at Ungdomshuset skal rives ned - tager nok med kyshånd
imod tips til at få mig til at holde kæft).

Det er nok det mest antiklimaktiske svar, jeg i mit liv har læst på
Amino - og jeg kan overhovedet ikke tyde om det er sarkastisk eller ej.

Hvis du ikke mener hvad du skriver - at du tog fejl, så er det altså et
kæmpe nederlag for dig, at melde dig ud af en diskussion, hvor du skal
forsvare dine meninger - når det eneste "krav" er, at du skal
underbygge dem med fakta.

Hvis du mener, hvad du skriver - så griber du det også helt, helt forkert an, unge mand! :)

For et par år siden, i mine unge (yngre), kyniske dage, fik jeg til en
fest sagt de to (muligvis tre) ord "Fuck u-landshjælpen" én gang for
meget - og verdens mest tålmodige antropolog rejste sig fra sin plads,
gik over og satte sig ved siden af mig og brugte resten af aftenen på,
at fortælle mig hvordan verden hænger sammen. Vi endte i en kø til
Rust, hvor jeg lagde hånden på hans skulder og yderst beruset snøvlede
ordene: "Fra nu af stemmer jeg på SF".  De fuldemandsord har jeg
stået ved.  Til trods for, at jeg får verbale klø af alle mine
med-selvstændige, så snart de får nys om det.

Hvis du virkelig nu mener, at de unge har ret til et Ungdomshus... så lad være med blot at holde op med at sige: "Ryd lortet".

Lad være med, blot at sige til mig, at de skal have det f***ing ungdomshus. Sig det til nogen, der kan sørge for det.

Hvis dit eneste formål var, at få mig til at holde kæft... så lykkedes det også.. næsten :-)

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 10:12
phyyyhaaa Lone :-) -   SF    er det værste sygedom man kan på drage sig. syndes ellers lige du var synpatisk hehe
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:33
Der er faktisk mange selvstændige og iværksættere der stemmer på SF - så du er ikke alene Lone :)
Bare fordi man er iværksætter behøver man ikke være borgerlig. Faktisk har jeg selv meget svært ved at se hvad de borgerlige partier gør af gode ting for iværksættere. De er muligvis gode for de de store koncerner, men for de små og mindre virksomheder de fleste af os herinde driver, så kan jeg sgu ikke få øje på ret meget godt i den lejr.

Og så handler politik jo også om meget mere end erhvervspolitik. Der er spørgsmålet om hvor mange resurser vi skal bruge på børn og unge. Her jeg er jeg meget uenig med den siddende regering. Der er spørgsmålet om hvem vi lukker ind i vores land. Og her jeg er også meget uenig med den borgerlige lejr. Og sådan kunne jeg blive ved. Så selv hvis der skulle være et par punkter, hvor et enkelt af regeringspartierne har en lille ting du har bedre forslag til end f.eks. SF er det sgu ikke nok til at få mig til at stemme på de nuværende regeringspartier.

Jeg er dog på ingen måde en trofast SF''er som dig, Lone :)
Jeg savner et parti der går lidt mere på tværs. Jeg har altid drømt om en SF-Venstre regering, men uanset at det politisk kunne være godt, så vil det nok aldrig være realistisk for de politikere der sidder i de to partier at snakke ordentligt sammen, på en måde der kunne danne grundlag for en fælles regering.
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 13:17
Hej Lone

At udrette det umulige er min sidegecheft. ;)

Men jeg kan se, at min seneste mail ikke huer dig sønderligt. Jeg er også ked af, hvis du er blevet stødt af det. Men det er nu ikke ondt ment.

Jeg synes du er en ret god debattør; men emnet er bare ved at hænge mig ud af halsen og det er simpelthen bare ikke så vigtigt for mig, at få ret i min mening.

Jeg kunne godt kigge rundt efter fix og fakta; men jeg har ligeså meget lyst til det, som jeg har lyst til at donere rygmarv uden bedøvelse.

Hvis du insisterer på det; så kan jeg da godt gøre mig anstrengelsen.
Men du kunne også acceptere min holdning som den er og nu hvor den ikke bliver underbygget med fakta... Jamen så brug det dog imod mig og underminer mine ord.

Jeg er bare virkelig træt af, at snakke om det ungdomshus.
Igen er dette ris til egen røv. ;)

Mvh.

James

PS. Jeg ved ikke hvorfor den laver så store mellemrum. Der er kun 1 linies afstand når jeg skriver det.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:22
Hvis du efter at have skrevet en sætning, trykker "shift + enter", vil
det komme til at se sådan ud.

Hvis du i stedet kun trykker "enter" én gang, vil det se ud som i denne linie :)

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:25
Dato: 21-01-2007 10:33:24 Forfatter: Mikkel deMib

Og så handler politik jo også om meget mere end erhvervspolitik. Der er spørgsmålet om hvor mange resurser vi skal bruge på børn og unge. Her jeg er jeg meget uenig med den siddende regering. 

Tjaaa... Det er nok nærmere kommunerne, som du skal være uenige med. Der bliver flere penge pr. barn end, der har været førhen, og det er kommunerne, der har nedprioriteret området til fordel for andre områder. Alt den polimik der har været omkring det har været et yderst veltilrettelagt spin fra oppositionen og diverse organisationer heriblandt BUPL. Personligt mener jeg, at det er et af de mest veltilrettelagt spins nogensinde set indenfor dansk politik. I dag sidder en stor del af befolkningen ligesom under debatten og tror, at Regeringen er synderen, men det er nok et typisk eksempel på populisme og det veltilrettelagte spin. Især når kommunerne hoppede med på bølgen i forhåbning om at få flere penge, selvom de på forhånd havde godkendt det. Men ok man kan selvfølgelig altid argumentere for, at området skal have flere penge uanset hvad :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:41
NSE, du følger jo bare det samme spin som regeringen krampagtigt forsøger at holde fast i. Men faktum er, at der bruges alt for lidt penge på skoleområdet. Hvis du vil lade kommunerne om det så fint, men så lad da kommunerne hæve skatten hvis de vil. Jeg vil gerne betale 1% mere i skat her i Holbæk, hvis pengene (og det ville være rigtig mange med 1%) blev brugt til en serøs opgradering af Folkeskolen. Men nej, regeringen har vedtaget et skattestop, så det må kommunerne ikke. Så jeg synes altså det er noget fis at påstå at kommunerne selv kan bestemme. Det kan de ikke.
Side 9 ud af 13 (125 indlæg)