Så vidt jeg kan forstå er tilmeldingslisten i øjeblikket en liste over brugernavne på Amino. Såfremt det er korrekt, går jeg ud fra i under alle omstændigheder skal ud og indsamle yderligere oplysninger om samtlige deltagere. Hvis der blev lavet en tilmeldingsside af en art, kunne man jo gemme de opgivne data i en database, som man så automatisk kunne generere fakturaer ud fra. Fakturaerne kunne enten automatisk fremsendes pr. mail, eller være til download for brugeren efter dataene var blevet indtastet. Fakturaerne kunne med fordel være med FI-betalingskoder for at gøre det lettere at holde styr på indbetalingerne (indbetalinger hvor folk skal skrive noget i kommentarfeltet giver næsten altid bøvl). Vil faktureringen foregå i gennem en af jeres virksomheder? I så fald skal valget vel være kompatibelt med det økonomistyring i selv benytter. |
Dato: 25-12-2006 01:51:26
Forfatter: Sune ChristesenEr der nogen, der har en smart måde mht.
faktureringen? At udstende 100 fakturaer, en til hvert enkelt firma, er
ikke en speciel interessant opgave.
Så vidt jeg kan forstå er tilmeldingslisten i øjeblikket en liste over brugernavne på Amino. Såfremt det er korrekt, går jeg ud fra i under alle omstændigheder skal ud og indsamle yderligere oplysninger om samtlige deltagere. Hvis der blev lavet en tilmeldingsside af en art, kunne man jo gemme de opgivne data i en database, som man så automatisk kunne generere fakturaer ud fra. Fakturaerne kunne enten automatisk fremsendes pr. mail, eller være til download for brugeren efter dataene var blevet indtastet. Fakturaerne kunne med fordel være med FI-betalingskoder for at gøre det lettere at holde styr på indbetalingerne (indbetalinger hvor folk skal skrive noget i kommentarfeltet giver næsten altid bøvl).
Vil faktureringen foregå i gennem en af jeres virksomheder? I så fald skal valget vel være kompatibelt med det økonomistyring i selv benytter.
Betaling kommer til at foregå via bankoverførsler..
Vi har (alle tilfælde undtagen 2) info udover brugernavne..
Bliv gratis medlem

, god stil og god måde at behandle et sådan "fældes" projekt på - åben og lige til = er også vigtig når MT giver det gratis, så kan man ikke bare være lidt sløset med at skaffe det bedste til den rigtig pris. Ellers ville jeg heller give MT hans normale takst så han kan få noget for hans arbejde, og så et anden sted. Det var jo ikke prisen på de 600kr med den måde det blev sat op på at det næsten var gratis!... men jeg tror ikke der var mange der syndes, der var meget gratis/sponsor over dette projekt -og på den måde det var blevet fremstilet på selv om det er frivilligarbejde (hvor jeg godt kunne se lidt "time løn" til). Tror vi var rigtig mange der kunne tænke det samme, men der var kun EN der "turde" skrive det (at der noget galt med prisen) på det tidspunkt, og det var ikke for at startet en lavine af negative ting, men ren og skær venligehed og glad for dette projekt. Og ikke som Mikkel lige fremstiller det, det er sørme ikke så slemt som du gøre det til :-) Og du Dimitri, du skal have tak for det du har lavet, og det er synd du ikke ville forsætte, du skulle ikke have blevet "sur over den kritik af prisen" og den var ikke personlige fra nogen er jeg ret sikker på, og slet ikke nogen beskyldninger af nogen art., og håber du har haft en god jul også, og kommer du til ODC5000 på et tidspunkt så giver jeg en "bajer" :-) ja også til jer andre hvis i kommer forbi :-)