Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordrag med Martin Thorborg!

Side 28 ud af 35 (349 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-12-2006 18:13:57
Forfatter: STEENBECK
Nu lykkedes det mig ikke at finde de indlæg med de 2 andre foredragsholdere, men husker da jeg læste noget med at ihvertfald den ené ville fortælle om sit eget produkt. Så jeg går da ikke udfra vi betaler 7.500 for at en person kommer og fortæller om sit eget produkt, vel?!

Hvad er det for nogle emner de to andre foredragsholdere vil berøre, som vi ikke kan undvære - som de tager sig 7.500 betalt for?

Steenbeck - Det kunne vel tænkes at der skal bruges nogle penge på transport til de 3 foredragsholdere?
Det er vel også helt fint at de snakker om deres eget produkt, da det er der de har erfaringen fra, ellers vil det nok blive en anelse svært for dem at fortælle noget relevant...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:58
> Et fuldstændig ligegyldigt indlæg Mikkel.

Nej, det var et yderst passende indlæg set i lyset af dine meget grove anklager mod dem der gratis og helt frivilligt har valgt at stable dette på benene. Med den holdng synes jeg egentligt bare du skal blive væk, for du fortjener sgu ikke frugten af deres indsats.
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:10
Dato: 24-12-2006 22:51:26 Forfatter: Jesper N. Jepsen
Dato: 24-12-2006 18:13:57 Forfatter: STEENBECK
Nu lykkedes det mig ikke at finde de indlæg med de 2 andre foredragsholdere, men husker da jeg læste noget med at ihvertfald den ené ville fortælle om sit eget produkt. Så jeg går da ikke udfra vi betaler 7.500 for at en person kommer og fortæller om sit eget produkt, vel?!

Hvad er det for nogle emner de to andre foredragsholdere vil berøre, som vi ikke kan undvære - som de tager sig 7.500 betalt for?

Steenbeck - Det kunne vel tænkes at der skal bruges nogle penge på transport til de 3 foredragsholdere?
Det er vel også helt fint at de snakker om deres eget produkt, da det er der de har erfaringen fra, ellers vil det nok blive en anelse svært for dem at fortælle noget relevant...

Jeg mente blot at hvis de kun kom for at fortælle om deres produkt, så ville jeg da mene det var et salgsmøde og det derfor var mærkeligt hvis de tog sig betalt for dette.

Men fortsæt god aften Jesper - og selvfølgelig også jer andre.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:17
Citat Kenneth Boysen i denne tråd

Helt enig, sad med samme tanke. Vi er jo et netværk vi burde kunne gøre dette billigere i fællesskab.

Slap dog af Dimitri, det er jul!

Hvem brokker sig? Er der noget galt i, at stille spørgsmål? Eller skal vi i et debatforum bare være blåøjet og sige jatak?

Dimitri, tag nu lige en dyb vejrtrækning. Vi værdsætter sgu da alle det kæmpe arbejde i to laver..... MEGET.

Men jeg ser ingen grund til at skulle stoppe det, hvorfor pludselig så nærtagen. Der stilles blot spørgsmål ved prisen på en PÆN måde. At en så hentyder noget så latterligt er jeg ikke jo problem og jeg kan ikke se hvordan en person´s hentydning viser at alle vi andre ikke værdsætter det i laver.

Kære Mikkel

Jeg er helt ærlig meget uforstående overfor dit indlæg! Hvilke grove anklager er det jeg kommer med? Jeg har citeret mig selv ovenfor og kan ikke helt følge dig. Jeg kan ikke se hvor jeg kommer med grove anklager og hvorfor jeg skal "lukke røven" som du skrev.

Helt ærligt ......opdater mig please

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:27

Hvis du ikke selv kan se, at din og andres, meget underlige holding til de frivilliges arbejde for jer, er helt ude i skoven, så tror jeg at jeg opgiver at forklare dig det. Hvis du er så kritisk så fatter jeg slet ikke hvorfor du vil med. De frivillige arrangører anklages for bedrageri, hvortil du blot siger "slap af". Magen til højrøvet holding skal man sgu lede længe efter. Den enkleste og mest logiske løsning på din mistro er ikke at deltage.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:07
Mikkel du dømmer mig ud fra meget få linier, måske har jeg udtrykket mig forkert, men ifølge det du skriver som værende mig, er langt fra korrekt!

Min klare holdning er MEGET stor beundring til Brian og Dimitri der har gjort et stort og flot stykke arbejde. TAK for det! Jeg syntes det er hamrende ærgeligt at Dimitri har meldt ud og denne debat skulle aldrig have endt på den måde. Til dig Dimitri kan jeg kun beklage hvis jeg har udtrykt mig forkert, for det er IKKE været min mening at stille spørgsmålstegn ved Jeres ærlighed eller det arbejde i har lagt i dette arrangement. Efterfølgende kan jeg godt se, at det er sket på de indlæg der er kommet med blandt andet hentydninger om ferie m.m., og i den kontekst har mine kommentarer ikke været velvalgte

Da jeg skrev "slap dog af" var det i forhold til, at reagere voldsom på en venlig forespørgsel omkring økonomien. Men det var i forhold til, at vi er 100 mennesker der skal til foredrag og at der måske kunne gøres noget ved prisen ved, at kikke på netværket. 

Det er et følsomt emne, men jeg har (undskyld) fandme hele tiden haft 100 % tillid til Jer og 100 % respekt. Og jeg undskylder meget at jeg har udtrykt mig forkert! For det som det ligges op til at jeg mener passer OVERHOVED ikke!!!! Og jeg skal være den første til at møde 2 timer før for, at stille stole op osv. og jeg skal være den være den sidste der går. Fordi SÅDAN er jeg.....desværre bliver jeg påtrykt noget andet.

Til dig Mikkel kan jeg kun sige, at jeg bryder mig ikke om, at blive kaldt højrøvet og få at vide, at jeg skal "lukke røven" og blive væk. Jeg spørger pænt om uddybende svar, men du afviser mig og opgiver at forklarer mig det. Måske forstår jeg det ikke, fordi at jeg ikke er af den holdning Mikkel? Tilbage kan jeg så sidde rimelig uforstående overfor dine indlæg om mig, og jeg tror ærlig talt, at du har dømt mig unødvendigt hårdt. Og DET er ikke fair.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 00:29
Undskyld, men kan i ikke tage alle de diskutioner der over PM eller E-mail eller sådan noget.. Måske telefon hvis det endelig skal være :P hehe..

Men jeg vil meeeeget gerne hvis vi kan holde denne tråd fri for dette fra nu af, da der ellers bliver alt alt for meget herinde, og det tager jo tid fra planlægningen, når vi hele tiden skal læse herinde..

At folk har spørgsmål har jeg INTET imod, spørg ENDELIG :D .. Men det er bare det med at tingene lige pludselig køre ud i en spids herinde, det er jeg ikke så interesseret i, da jeg ikke føler det har relevans for trådens indhold..

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 00:46
Det er jo ren børnehave. Hvor blev julefreden af - og forsvandt etiketten det samme sted?

Jeg er af den overbevisning, at 600 kr. er en rigtig god pris, når jeg tænker på hvilken værdi, jeg forhåbentlig kommer til at opleve. Derfor har jeg ikke skrevet noget. Når diskussionen alligevel kører, så har jeg dog også tænkt, at det er en noget voldsom pris, fordi vi jo får foredragene næsten kvit og frit.

For ikke bare at brokke mig, så har jeg også tilbudt hjælp til Brian, og det var måske idé, at bare en af dem, der arrangerer det, har muligheder for at lave ting i København - og det har jeg nu engang.

Hvis der nu er andre, der bliver valgt til hjælpen, så vil jeg dog godt supplere her med nogle informationer, der kan være ret essentielle for planlægningen.

Bella Center er forbløffende billigt, og jeg forstår ikke, hvordan Scandic har held med at tage, hvad de faktisk gør (om ikke andet, så kan deres prisniveau vel lære os noget om købmandsskab og prissætning). Hent priserne for Bella Center og kig på dem! Prisniveauet er ganske fair, og vi kan slippe for ca. 50 kr. hver - besparelsen i forhold til det eksisterende er derfor både væsentlig og markant.

Danske Konferencecentre har også en liste over alternativer, og der er mange muligheder på listen - nogle inkl. buffet og andre anretninger.

Det bringer mig lidt over til det næste. Jeg har svært ved at se, at en let buffet skulle koste 260 kr. Jeg har bestemt intet imød oksemørbrad, men jeg tvivler på, at det er det, der serveres. Derimod betaler vi nok bare overpris for en standardvare, og det har ingen interesse i. Der findes mange cateringselskaber med fair priser og en fornuftig kvalitet.

Endelig mener jeg også, at de 50 kr. i "forsikringsgebyr" er en tåbelig idé. Forstå mig ret; jeg har intet imod, at det gøres, så de frivillige arrangører ikke kommer til at hænge på noget. Jeg tvivler bare på, at det er nødvendigt. Vi skal ikke betale for et ødelagt glas, og smadret inventar hæfter den ansvarlige i andre situationer for.

Derudover er det et rigtig godt initiativ og et godt arbejde. Sig til, hvis jeg kan hjælpe! Der er ikke noget værre end NATO - "no action - talk only"!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:40
Er der nogen, der har en smart måde mht. faktureringen? At udstende 100 fakturaer, en til hvert enkelt firma, er ikke en speciel interessant opgave.

Jeg har tilladt mig, sammen med Brian, at stå for at arrangementet bliver gennemført. Når vi har fået materiale omkring aftaler og andet som Dimitri måtte have liggende og samtidig haft lejlighed til at snakke med et par restauranter og konferencelokaler, vil I få et oplæg med mange flere detaljer, priser og planer.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 01:51
Glædelig jul til alle.

Tommy/Brian: Jeg kan hjælpe med alt det regnskabsmæssige eller dele af det regnskabsmæssige omkring arrangementet. Men jeg kan også guide jer igennem en hyggelig projektregnskabsproces, hvis I vælger selv at gøre arbejdet for at få erfaringen med at organisere den administrative del hensigtsmæssigt. Ring eller (helst) mail, hvis I er interesserede.

Side 28 ud af 35 (349 indlæg)