Det skal det i hvert fald ikke nej!, og er skønt at se at der er andre der også gerne vil være med til at bakke op om det nu :) .. Jeg kontakter dig engang her imellem jul og nytår, men har simpelthen fået så mange tilbud allerede om folk der gerne vil have hjælp :).. Hvis der er nogen der har forslag til alternative stedet at holde det, så send gerne en mail til brian@fraende.dk .. I''ll keep on fighting !.. skal sku nok sørge for vi alle 100 har noget at lave 10. marts !! |
Fordrag med Martin Thorborg!
|
Jeg vil meget gerne hjælpe til med lidt af det praktiske, selvom jeg ikke selv regner med at komme. Jeg har sendt en mail til Brian med MSN. Jeg kan hjælpe med: - Administrationsmæssig --- Holde styr på tilmeldte --- Hjælpe med at udarbejde programmet --- Indkrævelse af penge --- Med mere... har allerede en tom konto stemplet "Amino" fra et projekt med Hans, der aldrig kom i gang. --- Finde lokaler og lidt kontakter Jeg er også ked at at Dimitri tager det så nært, for jeg synes spørgsmålet er reelt og jeg tænkte det samme. Det var dejligt at få et budget frem, men når der betales seperat for lokaler kan vi nok få noget god mad til under 262kr per mand. Jeg bliver måske klogere, men med en pris på 462,55kr per mand, bør vi vel kunne få noget bedre. |
|
Jeg skal lige have overblik over situationen, og skal have lavet et lidt mere detaljeret budget.. Jeg tager kontakt til dem der mailer mig, imorgen, over mail eller telefon. Rigtig god jul til jer allesammen.. Er glad for der stadig er opbakning omkring det.. Pt. er det sådan at jeg skal have kigget på nogle andre lokaler og noget andet mad, da det jo er fordragene der ligesom skal være i centrum, og jeg vil HELLERE end gerne kunne hive prisen ned for jer allesammen, så jeg kæmper en kamp med det !!.. |
|
Hvis I kender et pænt sted, hvor der er plads til 100 mand og en foredragsholder, så sig til. Jeg forestiller mig at CBS måske har nogle flottere lokaler med mulighed for spisning og højtalere og mikrofon til taleren (ved at Aalborg Universitet har lignende muligheder). Alternativt er de rmåske nogen hvis arbejdsplads har den slags faciliteter? Andre generelle forslag modtages også gerne. Det kan være at vi skal lidt væk fra de største og mest veletablerede hotelkæder - uden at gå ret meget på kompromis med omgivelserne. Hvis der er nogen der kender gode steder, hvad angår mad ud af huset, er det også interessant. Jeg håber I lokale vil bakke lidt op med nogle info omkring mad og lokaler :) |
|
Jeg håber at vi nu kan komme afsted i god ånd og uden mere dårlig stemning. Hele ideen med arrangementet er jo at sprede godt humør og fin viden. Og ha'' så en super aften alle sammen :-) Dbh Martin |
Lige præcist :).. Jeg bruger en masse tid på at regne og ringe lige for tiden, så jeg vender tilbage SÅ SNART jeg kan :).. Det skal nok blive en god dag :) Go jul til jer alle :).. |
|
Ja, når en flok mennesker banker et arrangement op som dette, helt frivilligt, og Martin stiller op gratis, så må du meget undskylde, men så synes jeg faktisk man bør sige pænt tak eller lukke røven :) God jul til jer alle sammen - de brune kartofler kalder ... |
|
Et fuldstændig ligegyldigt indlæg Mikkel. Lad os komme videre! |
|
Nu lykkedes det mig ikke at finde de indlæg med de 2 andre foredragsholdere, men husker da jeg læste noget med at ihvertfald den ené ville fortælle om sit eget produkt. Så jeg går da ikke udfra vi betaler 7.500 for at en person kommer og fortæller om sit eget produkt, vel?! Hvad er det for nogle emner de to andre foredragsholdere vil berøre, som vi ikke kan undvære - som de tager sig 7.500 betalt for? |
Der mangler altså en del informationer, så jeg vil gerne bede jeg om at bruge den her tråd til positive ideer og forslag. Alle de kritiske tanker bedes I sende til mig, så skal der nok blive taget hånd om dem - i stedet for at tale ned om vores med-aminoer. Der bliver lavet en række ændring, men jeg er sikker på at det bliver helt godt. Jeg har også fået nogle virkelig gode tip om lokaler via PM ligesom Kristian hjælper med at forfølge ideen om CBS. Vi har dog brug for et par hverdage til at samle informationer i. Så prøv at holde jul alle sammen - så kommer der et godt oplæg indenfor nogle dage, som giver jer et langt bedre udgangspunkt for diskussion. |
Bliv gratis medlem