|
Slap dog af Dimitri, det er jul! Hvem brokker sig? Er der noget galt i, at stille spørgsmål? Eller skal vi i et debatforum bare være blåøjet og sige jatak? |
Dato: 24-12-2006 12:53:57 Forfatter: Jesper SkovDato: 24-12-2006 12:50:08 Forfatter: Dimitri Hardorff Lokaler i København, samt mad til 100 personer er ikke billigt.
Men hvis I mener at I kan gøre det billigere og mindst ligeså godt, skal i være mere end velkomne, til at overtage arrangementet...
Jeg gider ikke brok over en frivillig arbejdsindsats, så enten overtager I, eller også stopper brokken.
Misforstå endelig ikke, det er ikke brokken - bare spørgsmål; hvad går pengene til. Er det korrekt at Martin stille gratis op? Og en let buffet koster da ikke det vilde, slet ikke uden drikkevarer inkluderet? Men stadig flot at i gør sådan et arbejde frivilligt ;-)
Vi havde valgt mellem tre lokaler, en sportshal hvor alle skulle tage egne stole med, et lokale ude på sluseholmen, som ville koste os små 60.000, og så dette som koster 20.000.
Hertil kommer mad, som hverken er billigt eller gratis, en gave til foredragsholderne, og lidt betaling...
Hertil er lagt en mindre buffer på, som skal dække skader etc (50 kr.)...
Den kommentar der kom med, at vi tager på ferie for pengene, vælger jeg at overse, men kommer der flere indlæg af den slags, skrotter jeg det hele, og så kan I selv arbejde det op!
Bliv gratis medlem