Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordrag med Martin Thorborg!

Side 26 ud af 35 (349 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har på ALLE måder lyst til at fortsætte med go på. ang. dette arrangement, men det bliver godt nok kun hvis det er opbakning bag det ?..

Vi har simpelthen lagt for meget blod sved og tåre i dette allerede, til at ville fortsætte hvis folk på ingen måde er taknemlige eller interesserede..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:25
Dimitri, tag nu lige en dyb vejrtrækning. Vi værdsætter sgu da alle det kæmpe arbejde i to laver..... MEGET.

Men jeg ser ingen grund til at skulle stoppe det, hvorfor pludselig så nærtagen. Der stilles blot spørgsmål ved prisen på en PÆN måde. At en så hentyder noget så latterligt er jeg ikke jo problem og jeg kan ikke se hvordan en person´s hentydning viser at alle vi andre ikke værdsætter det i laver.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 13:31
Dato: 24-12-2006 13:25:14
Forfatter: Kenneth Boysen
Dimitri, tag nu lige en dyb vejrtrækning. Vi værdsætter sgu da alle det kæmpe arbejde i to laver..... MEGET.

Men jeg ser ingen grund til at skulle stoppe det, hvorfor pludselig så nærtagen. Der stilles blot spørgsmål ved prisen på en PÆN måde. At en så hentyder noget så latterligt er jeg ikke dit problem og jeg kan ikke se hvordan en person´s hentydning viser at alle vi andre ikke værdsætter det i laver.

Kan give jer alle svar på hvad pengene går til jo, er slet intet problem..

lokale: 20.000
buffet: 26.255
foredragsholdere: 7.500
gaver til de tre foredragsholdere: 3.000
overnatning til Hans: 1.150 (betales af dimitris egen lomme).

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:35
Jeg har besluttet ikke at arbejde mere på dette arrangement... Jeg vil hellere fokusere min tid på at tjene den tabte indtægt ind igen.

Brian mangler en medhjælper, og har han ikke fundet en inden i morgen, bliver arrangementet aflyst. Så er der nogen der har lyst til at hjælpe ham, kan I kontakte ham på brian@fraende.dk 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 13:40
Ja, som Dimitri skriver, har han jo trukket sig tilbage nu, men jeg ville blive utrolig ked af det, hvis der ikke var en, der ville hjælpe mig med de ting dimitri har været manden der skulle stå for :/..

Er der på nogen måde en der kunne være interesseret i at bakke op omkring dette projekt , ville jeg blive utrolig glad..

Det eneste du skal stå for, er at holde styr på om de tilmeldte indbetaler deres penge (der er en liste udfyldt med brugere).

Kontakt mig meget gerne, og hurtigt muligt, på 61306656 eller brian@fraende.dk ..

Håber inderligt af hele mit hjerte, at der er nogle af de frivillige fra tidligere der er villige til at bakke op om dette projekt nu hvor jeg står lidt i nød :/..

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:49
:-( Hvad fanden var det jeg fik startet. Det er jeg sgu ked af. Kender i ham den utaknemmelige lillebror der selvom han har fået det han ønsker sig alle mest ikke lige fik mandelgaven? Det er vist mig, de fordragsholdere jeg forslog kom, og stedet er tæt på - og alligevel skal man lige brokke sig over prisen. Undskyld - nogen gang skal man bare tie!.

Men bare rolig Brian, der skal helt sikkert være nogen der vil hjælpe dig. Om ikke andre skal jeg gerne stå for det. Lige smide en liste op med deltagere, hvem der har betalt og ikke betalt og så tjecke en bestemt netbank hver anden dag. No problem - skal du ikke være urolig for. Det skal nok også blive jul i år.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 13:52
Dato: 24-12-2006 13:49:21
Forfatter: cygnet
:-( Hvad fanden var det jeg fik startet. Det er jeg sgu ked af. Kender i ham den utaknemmelige lillebror der selvom han har fået det han ønsker sig alle mest ikke lige fik mandelgaven? Det er vist mig, de fordragsholdere jeg forslog kom, og stedet er tæt på - og alligevel skal man lige brokke sig over prisen. Undskyld - nogen gang skal man bare tie!.

Men bare rolig Brian, der skal helt sikkert være nogen der vil hjælpe dig. Om ikke andre skal jeg gerne stå for det. Lige smide en liste op med deltagere, hvem der har betalt og ikke betalt og så tjecke en bestemt netbank hver anden dag. No problem - skal du ikke være urolig for. Det skal nok også blive jul i år.

Håber jeg da virkelig der er nogen der gør, men du har mig jo på MSN, jeg skriver lige der hvis ikke en anden melder sig så, jo ok..

Men jo, skal da nok blive jul alligevel, jo..

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 14:21
DRENGE DRENGE DRENGE

Hvor i dog kan på begge sider.............. kammertonen...............det jul for hulen da........overskudsfesten!

Nå men Brian jeg har sendt dig en mail. Jeg skal vide hvad det er og hvornår jeg skal lave .....??

Glædelig jul

Anne Fogel - smykker med mod
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 14:26
Dato: 24-12-2006 14:20:52
Forfatter: Anne Fogel
DRENGE DRENGE DRENGE

Hvor i dog kan på begge sider.............. kammertonen...............det jul for hulen da........overskudsfesten!

Nå men Brian jeg har sendt dig en mail. Jeg skal vide hvad det er og hvornår jeg skal lave .....??

Glædelig jul

Mange tak..

Har allerede fået 3 tilbud, så jeg ser lige på det, men skal nok svare dig hurtigst muligt :)..

Lige nu virker det hele sådan rimelig uoverskueligt, da jeg troede vi sådan var ved at være færdig med planlægningen osv. men til ære for jer andre herinde, vil jeg FORSØGE at finde billigere (men stadig gode) alternativer..

d. 10. marts er fastlagt og det bliver den dato, og det samme er det at det bliver i København City, dog skal jeg lige se på det med stedet og maden en ekstra gang så..

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:29
Sikke trist debatten udviklede sig... man kan da heller ikke lade jer børn være alene en halv dag
Men jeg skal med glæde tage over, hvor der er behov. Nu tillader jeg mig to dage med juleferie, men Brian vi kan bare ringes ved her mellem jul og nytår...
Dette arrangement skal ikke have lov at dø!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 26 ud af 35 (349 indlæg)