Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordrag med Martin Thorborg!

Side 30 ud af 35 (349 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 25-12-2006 12:44:30
Forfatter: Tommy
Tak for støtten ''Biz'' :)

Nu får I lidt mere at diskutere:

Budget for Tastic version 1

(Kode: amino!2006)

Der er taget udgangspunkt i Symbion Konferencecenter og at vi kan få lov til selv, at medbringe en sandwich eller to. Ellers hjælper Kristian pt. med at undersøge muligheden for at låne lokaler ved CBS, mens Ilse har gjort opmærksom på at de lokale skoler normalt kan lejes for et par tusinde kroner og har lovet at gå videre med dette. Det kniber dog lidt med at få bestemt noget nu, da mange af dem vi skal have fat i, holder lukket mellem jul og nytår... men der arbejdes på det. Jeg ser gerne at vi har lagt os fast på lokaler inden 7. januar og pengene indkrævet inden 21. januar, så det ikke er det, der kommer til at sinke os.

Hvis ovenstående holder, vil der blive tale om en pris på 250 kroner per person eksl. moms. Til gengæld vil der så ikke være nogen buffet,men et bjerg af gode sandwicher til frokost. Jeg forestillede mig at vi til gengæld skaber muligheden for fællesspisning om aftenen - det vil blive mindre stressende og der vil så virkelig være tid til at få snakket og sat ansigt på de mange brugernavne. Hvis man også ønsker at deltage i aften-arrangementet, vil dette formegentlig koste 150 kroner ekstra plus hvad man skal have af drikkevarer :)

(Bemærk at excel-arket også indeholder en løs tidsplan. Jeg har endnu ikke fået materiale fra Dimitri, så jeg ved ikke hvor længe de enkelte foredragsholdere skal bruge)

Christoffer har samtidig præsenteret en kanon løsning på hvordan vi får samlet indbetalingerne på en smart måde. Samtidig har Kenneth Boysen også tilbudt at hjælpe med de praktiske ting, hvilket sikkert vil blive en stor hjælp ift. det logistiske.

Alle kort er lagt på bordet i ovenstående excel-ark, så jeg satser på noget konstruktiv feedback. Der er en række forskellige ark, hvilket I bør være opmærksom på. Det vigtigste er dog navngivet ''Budget'', resten er mest for at give så stort et indblik i arbejdet som muligt.

Tommy, jeg har sendt dig en PM/Mail, i håb om at du ligesom også vil lade mig vide disse informationer.. Jeg har trods alt arbejdet på dette i  over en uge..
Så kunne være rart hvis du ligesom ikke overtog hele projektet, oki ?.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:43
Hvor mange iværksættere skal der til at arrangere en tur på lokum for 2 personer..? ;-)
God damn, der mangler ikke underholdning på Amino i disse juledage...

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:46
[QUOTE]Dato: 25-12-2006 12:44:30 Forfatter: Tommy Tak for støtten ''Biz'' :)

Hvis ovenstående holder, vil der blive tale om en pris på 250 kroner per person eksl. moms. Til gengæld vil der så ikke være nogen buffet,men et bjerg af gode sandwicher til frokost. Jeg forestillede mig at vi til gengæld skaber muligheden for fællesspisning om aftenen - det vil blive mindre stressende og der vil så virkelig være tid til at få snakket og sat ansigt på de mange brugernavne. Hvis man også ønsker at deltage i aften-arrangementet, vil dette formegentlig koste 150 kroner ekstra plus hvad man skal have af drikkevarer :)

([/QUOTE

Jeg syndes det lyder rigtig fint sat sammen  og i den rigtig ånd :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Dato: 25-12-2006 13:22:05
Forfatter: Brian Frænde

Jeg har trods alt arbejdet på dette i  over en uge..

Beklager at du tager sådan på vej.

Faktum er at jeg skrev til dig i går, men at du ignorerede mig. Udover
det, så har jeg ikke inviteret andre fordragsholdere ind, så der aner
jeg ikke hvad du snakker om (i din meget hidsige PM).

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg ikke sikker på at du magter
projektet. Det med at I har brugt en uge på det her, virker desværre
meget overdrevet. Da jeg kontaktede dig anede du intet om hvor det
skulle holdes, hvordan betaling skulle ske, hvad der skulle ske med mad
eller noget som helst andet. Det eneste du havde var et excel-ark med
tal du selv havde fundet på (det ark hedder "oprindelig budget" i mit
excel-ark).

Hvis der skal afholdes et arrangement den 10. marts, skal der noget
mere fart på. Lokaler skal bookes senest den 10. januar og betaling
være indkrævet umiddelbart efter. At I ikke har trukket på al den hjælp
som bliver tilbudt fra nær og fjern er uheldigt - der er virkelig meget
hjælp at hente.

Hvis der er forslag til, hvordan vi kommer videre med det her, hører
jeg dem gerne. Som sagt var det ikke min plan at møde op til
arrangementet, selvom jeg synes det lød som en kanon ide. Derfor
blandede jeg mig også først i går, da denne gode ide tydligvis var på
vej til at lide en stille død.
 Vi er i løbet af de sidste 24 timer kommet langt tættere på noget
konkret; der er et gennemarbejdet og åbent budget, tænkt over
sammensætningen af dagen, faldet en masse brikker på plads og en
håndfuld folk er i fuld gang med praktiske opgaver.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:54
Godt arbejde Tommy, lækkert at se det hele tilgængeligt på en let og overskuelig måde.
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:55
Dato: 25-12-2006 13:42:54 Forfatter: Martin Thorborg Hvor mange iværksættere skal der til at arrangere en tur på lokum for 2 personer..? ;-)
God damn, der mangler ikke underholdning på Amino i disse juledage...

Dbh Martin

hehe !!!! ja det er beder end det de sender i Tv i juledagene 

Husk at gå en lang tur i det "blå" i dag med familien, det er cool nok mild vejer og dejlige. Vi har lige gået Fyns hovedet rundt http://maps.google.com/?ie=UTF8&z=13&ll=55.606087,10.61451&spn=0.060217,0.14883&t=k&om=1 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:57
Dato: 25-12-2006 13:49:48
Forfatter: Tommy
Dato: 25-12-2006 13:22:05
Forfatter: Brian Frænde

Jeg har trods alt arbejdet på dette i  over en uge..

Beklager at du tager sådan på vej.

Faktum er at jeg skrev til dig i går, men at du ignorerede mig. Udover
det, så har jeg ikke inviteret andre fordragsholdere ind, så der aner
jeg ikke hvad du snakker om (i din meget hidsige PM).

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg ikke sikker på at du magter
projektet. Det med at I har brugt en uge på det her, virker desværre
meget overdrevet. Da jeg kontaktede dig anede du intet om hvor det
skulle holdes, hvordan betaling skulle ske, hvad der skulle ske med mad
eller noget som helst andet. Det eneste du havde var et excel-ark med
tal du selv havde fundet på (det ark hedder ''oprindelig budget'' i mit
excel-ark).

Hvis der skal afholdes et arrangement den 10. marts, skal der noget
mere fart på. Lokaler skal bookes senest den 10. januar og betaling
være indkrævet umiddelbart efter. At I ikke har trukket på al den hjælp
som bliver tilbudt fra nær og fjern er uheldigt - der er virkelig meget
hjælp at hente.

Hvis der er forslag til, hvordan vi kommer videre med det her, hører
jeg dem gerne. Som sagt var det ikke min plan at møde op til
arrangementet, selvom jeg synes det lød som en kanon ide. Derfor
blandede jeg mig også først i går, da denne gode ide tydligvis var på
vej til at lide en stille død.
Vi er i løbet af de sidste 24 timer kommet langt tættere på noget
konkret; der er et gennemarbejdet og åbent budget, tænkt over
sammensætningen af dagen, faldet en masse brikker på plads og en
håndfuld folk er i fuld gang med praktiske opgaver.

Undskyld, jeg beklager da jeg ikke har den samme erfaring som dig, men det er ligesom det jeg prøver at bygge op i disse år, hvilket lidt er grunden til at jeg fosørger mig med et arrangement som dette.

Og nej, jeg svarede ikke igår ?.. jeg sov ? :s .. :) ..

Jeg vil MEGET gerne have dig med til at arrangere dette, jeg vil bare gerne ligesom SELV lære noget ved at arrangere det også, og det gør jeg ikke rigtig ved at du overtager det hele jo ?..
Og jo, vi havde det HELE på plads igår !.. lige indtil folk altså ikke ønskede at det blev en aften der skulle gøres noget specielt ud af alligevel (hvilket da også er OK, det var bare lidt min og dimitris opfattelse!)..
Så JA, vi står på bar bund, men NEJ, du skal fandeme ikke komme og sige at vi intet har lavet, eller intet har fået styr på !. Det er sku os der også har skaffet både Gullak og Kjaer !.

Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:00
Dato: 25-12-2006 13:53:36 Forfatter: Sune Christesen Godt arbejde Tommy, lækkert at se det hele tilgængeligt på en let og overskuelig måde.

HØRT!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Tak til USandA, Biz og Sune for de positive tilkendegivelser :)

Dato: 25-12-2006 13:56:58 Forfatter: Brian Frænde
Og jo, vi havde det HELE på plads igår !.. lige indtil folk altså ikke ønskede at det blev en aften der skulle gøres noget specielt ud af alligevel (hvilket da også er OK, det var bare lidt min og dimitris opfattelse!)..
Så JA, vi står på bar bund, men NEJ, du skal fandeme ikke komme og sige at vi intet har lavet, eller intet har fået styr på !. Det er sku os der også har skaffet både Gullak og Kjaer !.

Jeg synes jeg har været meget positiv gennem hele forløbet og ligesom alle de andre har jeg også rost jer for den indsats og det initiativ der er taget. I har virkelig fået meget ros og mange positive tilkendegivelser. Det synes jeg I skal tænke på, i stedet for at spille fornærmet bare fordi der bliver stillet nogle relevante spørgsmål til arrangementet. Det skal da være en speciel aften og det mener jeg stadig det bliver, selvom mit nye udspil lyder på 250 kroner plus 150 til aftensmad.

Du må meget gerne sende den gamle plan, hvor I har styr på det hele. Måske er det nok at finde nogle billigere lokaler end 20.000 kroner og så kører videre med den plan - men det kræver altså at I viser den frem. I går kunne jeg ikke få andet end det meget hurtigt sammensatte budget, da jeg bedte om at se alt hvad I havde indtil videre.

Du skal selvfølgelig stadig være med i processen. Hvis det skal blive til noget, vil jeg dog gerne selv have lov til at tage initiativ og lade alle de engagerede amino''er hjælpe, når de nu tilbyder det.
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 14:35
Husk det er jul og alting tager lidt længere tid, og vis overbærenhed med dine medmennesker
Side 30 ud af 35 (349 indlæg)